Gå til innhold

Skyting på ungdomsskole i USA


Anbefalte innlegg

Hvorfor dreie fokus vekk fra saken?

F.eks. hva synes du om de idiotiske intervjuene som viser at media driver en falsk kamp for kjeltringene som lager disse showene?

 

TS setter opp førstepost der han/hun ønsker debatt rundt våpenlovene. Mens du snakker om at skyteepisoden er en konspirasjon. Det er DU som dreier vekk fokuset her. Foreslår at du lager en egen tråd om disse sakene i stedet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor dreie fokus vekk fra saken?

F.eks. hva synes du om de idiotiske intervjuene som viser at media driver en falsk kamp for kjeltringene som lager disse showene?

 

TS setter opp førstepost der han/hun ønsker debatt rundt våpenlovene. Mens du snakker om at skyteepisoden er en konspirasjon. Det er DU som dreier vekk fokuset her. Foreslår at du lager en egen tråd om disse sakene i stedet

 

 

Men når nye opplysninger dukker opp som viser at de viktigste påstandene i denne nyheten ikke lenger stemmer, så blir det patetisk å fortsette å argumentere om illusjonene som media vrenger frem.

Dette handler om store løgner fremsatt mot folket, for saken er noe helt annet enn den fremstilles som.

 

Saken er at soldater i øvelse startet det hele, men løgnene spinner videre på den såkalte gutten Cruz.

Noen påstår at media har omtalt dette som øvelse, og ja kanskje i en bisetning.

Hvor endres ikke fokus på akkurat hva som har skjedd.

Sandy Hook gjorde dette fenomenet kjent for store deler av verdens befolkning, men media fortsetter spillet som om ingenting har skjedd.

 

Dette er medie-misbruk som ikke bør tolereres, men avsløres grundig.

 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

*gjesp*

Hvorfor gjespe?

Synes du det er greit med media som lyver oss opp i trynet?

 

Her forteller en student at han trodde det var en øvelse fordi "politiet hadde fortalt de skulle bruke blanks (løspatroner)".

 

Vil media her i Norge fortelle oss sannheten snart?

 

Yes- they sometimes shoot blanks during active shooter drills to simulate an actual shooting.

 

Take off your tin hat and join the real world

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verden er full av juksemakere, så det blir for dumt å ignorere eller bagatellisere.

 

Jeg har ikke noe problem med bruk av løspatroner i en øvelse, noe annet ville være galskap.

Problemet er at hver skytehendelse er omgitt av et drill-opplegg som mildt sagt underkommuniseres av media.

 

Media er i ferd med å ødelegge seg selv med disse falske nyhetene, og det oppdager folk når det viser seg at "same scenario" øvelse er en del av opplegget hver gang (99.8% av tilfellene).

 

Men hva er det media holder kjeft om? Jo, det er at øvelser/drills er involvert.

Og det er veldig drøyt når det skjer omtrent hver gang.

I stedet for masseskyting bør man begynne å kalle det med sitt rette navn - statsterror.

 

Se nederste seksjon på dette skiltet:

 

fcf418a2-3e10-428b-b30f-b18aff37b877.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Verden er full av juksemakere, så det blir for dumt å ignorere eller bagatellisere.

Jeg har ikke noe problem med bruk av løspatroner i en øvelse, noe annet ville være galskap.

Problemet er at hver skytehendelse er omgitt av et drill-opplegg som mildt sagt underkommuniseres av media.

 

Media er i ferd med å ødelegge seg selv med disse falske nyhetene, og det oppdager folk når det viser seg at "same scenario" øvelse er en del av opplegget hver gang (99.8% av tilfellene).

 

Men hva er det media holder kjeft om? Jo, det er at øvelser/drills er involvert.

Og det er veldig drøyt når det skjer omtrent hver gang.

I stedet for masseskyting bør man begynne å kalle det med sitt rette navn - statsterror.

 

 

Har det egentlig vært noen ekte school-shootings eller er alle regissert av staten? Kan du isåfall opplyse oss om hvilke som har vært fake og hvilke det er som barn faktisk dør på ordntlig?

 

Regner uansett med at du har avklart det hele med de "pårørende", eller er de bare ekstremt gode skuespillere med talent for å presse fram krokodilletårer?

Lenke til kommentar

 

Verden er full av juksemakere, så det blir for dumt å ignorere eller bagatellisere.

Jeg har ikke noe problem med bruk av løspatroner i en øvelse, noe annet ville være galskap.

Problemet er at hver skytehendelse er omgitt av et drill-opplegg som mildt sagt underkommuniseres av media.

 

Media er i ferd med å ødelegge seg selv med disse falske nyhetene, og det oppdager folk når det viser seg at "same scenario" øvelse er en del av opplegget hver gang (99.8% av tilfellene).

 

Men hva er det media holder kjeft om? Jo, det er at øvelser/drills er involvert.

Og det er veldig drøyt når det skjer omtrent hver gang.

I stedet for masseskyting bør man begynne å kalle det med sitt rette navn - statsterror.

 

 

Har det egentlig vært noen ekte school-shootings eller er alle regissert av staten? Kan du isåfall opplyse oss om hvilke som har vært fake og hvilke det er som barn faktisk dør på ordntlig?

 

Regner uansett med at du har avklart det hele med de "pårørende", eller er de bare ekstremt gode skuespillere med talent for å presse fram krokodilletårer?

 

 

1. En psy-op eller falseflag betyr ikke at ingen er blitt drept.

 

2. Hvilke som har vært fake, kommer an på hva man mener med fake.

Siden jeg ble interessert for ca 5 år siden (pga Sandy Hook) har jeg fått med meg en hel drøss slike hendelser, det må være snakk om nærmere 15-20 enn 10, og så langt jeg husker har det vært koblet en drill - øvelse til alle sammen. Detaljene om hva/hvem dette gjelder kan søkes opp for mange har laget en form for oversikter over disse forskjellige.

 

Sandy Hook er blitt grundig gjennomanalysert av utenforstående og derfor kan man glemme å komme seg gjennom alt som er skrevet og publisert om denne. Hvis noen reagerer på begrepet "analysert av utenforstående", så er det fordi alle som blir nysjerrige på den saken vil oppdage ganske fort at det er usedvanlig liten imøtegåelse fra det offentlige som burde vært fornuftig åpne om alle forhold, men nei - det har vært en trenering av dimensjoner i den saken. Fra politi, "politikere"/ansatte i de forskjellige myndighetsorganene som er blitt konfrontert av de mange "utenforstående", fra fjern og nær. Skal ikke lage et digert resyme av denne saken - nok en gang, så jeg nøyer meg med å si at den som fortsatt tror Sandy Hook var en reell hendelse er bare veldig dårlig informert (noe man blir av å følge MSM).

 

Disse øvelsene er gjerne det som trigger (noen) folk til å studere saken nærmere.

 

I stedet for å ramse opp fra hodet nok en gang, så legger jeg inn linken til Rappoport-rapporten en gang til, som tidligere i denne tråden.

https://www.activistpost.com/2015/11/training-exercises-dovetail-with-mass-shootings-what-are-the-odds.html

 

Når det viser seg å være en øvelse ved alle slike (påstått) alvorlige hendelser (skoleskyting, masseskyting osv) så lurer jeg på hvorfor så mange ikke ser problemet med det, for det må jo vise at det er øvelsen som opphavet til skytingen/hendelsen.

Man kunne ikke sagt det om det skjedde ved 1-2 sånne hendelser. Ved alle derimot så må noen våkne.

 

Et spørsmål til deg som tråd-debattant:

Mener du at det er en uvesentlig opplysning at det er en "same scenario" terror-øvelse i alle skoleskytinger du kan komme på?

NB! Noen av hendelsene jeg har vært innom er ikke skoleskyting. F.eks. London 7/7 2005 var det øvelser ved 3 forskjellige steder i London hvor det samtidig gikk av bomber på hvert av disse 3 stedene. Så bare i denne saken alene - hva er oddsen?

Motto: Hører du om en terror-øvelse, så hold deg borte. Det kan bli farlig.

 

Andre som ikke har vært skoleskyting er disse hendelsene i Paris, København og Brussel.

 

Jeg husker også den såkalte journalist-skytingen i Virginia for ca 3 år siden (stasjonen het WDBJ). Ingenting av det som fremkom var troverdig og gråteduster holdt idiotiske innlegg på TV. Garantert ingen som ble drept selv om det ble forsøkt påstått at det skjedde....men den skutte løp greit vekk selv. I praksis ble det avslørt som fake, men media har aldri innrømmet eller omtalt dette meg bekjent.

 

Her er en av de mange Virginia-shooting-videoene fra situasjonen (skuespillet) som ble fremsatt som ekte i nyhetene og fortsatt ikke er ærklært som juks. Det var så dårlig utført (pinlig) at sånt glemmer man helst.....   Finnes mange gråtevideoer av kjæresten og andre....og naturligvis er det pro-guncontroll med en gang).

https://www.youtube.com/watch?v=6ycDeNA8H2w

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verden er full av juksemakere, så det blir for dumt å ignorere eller bagatellisere.

 

Jeg har ikke noe problem med bruk av løspatroner i en øvelse, noe annet ville være galskap.

Problemet er at hver skytehendelse er omgitt av et drill-opplegg som mildt sagt underkommuniseres av media.

 

Media er i ferd med å ødelegge seg selv med disse falske nyhetene, og det oppdager folk når det viser seg at "same scenario" øvelse er en del av opplegget hver gang (99.8% av tilfellene).

 

Men hva er det media holder kjeft om? Jo, det er at øvelser/drills er involvert.

Og det er veldig drøyt når det skjer omtrent hver gang.

I stedet for masseskyting bør man begynne å kalle det med sitt rette navn - statsterror.

 

Se nederste seksjon på dette skiltet:

 

fcf418a2-3e10-428b-b30f-b18aff37b877.jpg

Du antar at Cruz skal sitte i fengselet og holde kjeft resten av livet samt alle media, politiet.... ? Hvorfor? Endret av aklla
Lenke til kommentar

Du skjønner ikke spillet.

Om han i det hele tatt finnes og er en som er i stand til å snakke, så går det en stund og så får vi høre at han har tatt selvmord, eller en annen løsning.

 

Hvor mange ganger har ikke "active shooter" tatt sitt eget liv? Enten midt i "showet" eller i fengsel.

"Active shooter" kan ikke ta sitt eget liv _hver_gang_, det blir for påfallende. Annenhver er mer passende.

 

Prøv å finne ut om Adam Lanza (Sandy Hook) var ekte eller fabrikkert karakter, delvis spilt av broren Ryan Lanza...

 

Når jeg hører tallene på hvor mange skoleskytinger/masseskytinger det har vært de siste årene så er det tydelig at jeg ikke har fått med meg alle. Det får holde at jeg har fått med meg borti 20 stk og alle har vært med øvelse involvert. Det i seg selv kaller jeg helt usannsynlig om det skal være tilfeldig. Tror mange må si seg enige i det.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Tror deg ikke.

Enten er du også lurt eller så bløffer du selv.

Da kanskje du forteller hvilke av barna det er snakk om?

 

En hver som bruker 10 timer på Sandy Hook er nødt til å oppdage hvor falsk den hendelsen er.

Når du stoler på ingen andre enn seg sjølv og er villig til å tro at hundrevis av typiske familier greier å holde kjeft så blir det umulig å overbevise deg noe som helst.

 

Det dummeste er at det ville være mye lettere å manipulere noe få politikere enn å skape False flag ops, særlig når det finnes allerede mye støtte for våpenkontroll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har det egentlig vært noen ekte school-shootings eller er alle regissert av staten? Kan du isåfall opplyse oss om hvilke som har vært fake og hvilke det er som barn faktisk dør på ordntlig?

 

Regner uansett med at du har avklart det hele med de "pårørende", eller er de bare ekstremt gode skuespillere med talent for å presse fram krokodilletårer?

 

 

1. En psy-op eller falseflag betyr ikke at ingen er blitt drept.

 

2. Hvilke som har vært fake, kommer an på hva man mener med fake.

Siden jeg ble interessert for ca 5 år siden (pga Sandy Hook) har jeg fått med meg en hel drøss slike hendelser, det må være snakk om nærmere 15-20 enn 10, og så langt jeg husker har det vært koblet en drill - øvelse til alle sammen. Detaljene om hva/hvem dette gjelder kan søkes opp for mange har laget en form for oversikter over disse forskjellige.

 

Sandy Hook er blitt grundig gjennomanalysert av utenforstående og derfor kan man glemme å komme seg gjennom alt som er skrevet og publisert om denne. Hvis noen reagerer på begrepet "analysert av utenforstående", så er det fordi alle som blir nysjerrige på den saken vil oppdage ganske fort at det er usedvanlig liten imøtegåelse fra det offentlige som burde vært fornuftig åpne om alle forhold, men nei - det har vært en trenering av dimensjoner i den saken. Fra politi, "politikere"/ansatte i de forskjellige myndighetsorganene som er blitt konfrontert av de mange "utenforstående", fra fjern og nær. Skal ikke lage et digert resyme av denne saken - nok en gang, så jeg nøyer meg med å si at den som fortsatt tror Sandy Hook var en reell hendelse er bare veldig dårlig informert (noe man blir av å følge MSM).

 

Disse øvelsene er gjerne det som trigger (noen) folk til å studere saken nærmere.

 

I stedet for å ramse opp fra hodet nok en gang, så legger jeg inn linken til Rappoport-rapporten en gang til, som tidligere i denne tråden.

https://www.activistpost.com/2015/11/training-exercises-dovetail-with-mass-shootings-what-are-the-odds.html

 

Når det viser seg å være en øvelse ved alle slike (påstått) alvorlige hendelser (skoleskyting, masseskyting osv) så lurer jeg på hvorfor så mange ikke ser problemet med det, for det må jo vise at det er øvelsen som opphavet til skytingen/hendelsen.

Man kunne ikke sagt det om det skjedde ved 1-2 sånne hendelser. Ved alle derimot så må noen våkne.

 

Et spørsmål til deg som tråd-debattant:

Mener du at det er en uvesentlig opplysning at det er en "same scenario" terror-øvelse i alle skoleskytinger du kan komme på?

NB! Noen av hendelsene jeg har vært innom er ikke skoleskyting. F.eks. London 7/7 2005 var det øvelser ved 3 forskjellige steder i London hvor det samtidig gikk av bomber på hvert av disse 3 stedene. Så bare i denne saken alene - hva er oddsen?

Motto: Hører du om en terror-øvelse, så hold deg borte. Det kan bli farlig.

 

Andre som ikke har vært skoleskyting er disse hendelsene i Paris, København og Brussel.

 

Jeg husker også den såkalte journalist-skytingen i Virginia for ca 3 år siden (stasjonen het WDBJ). Ingenting av det som fremkom var troverdig og gråteduster holdt idiotiske innlegg på TV. Garantert ingen som ble drept selv om det ble forsøkt påstått at det skjedde....men den skutte løp greit vekk selv. I praksis ble det avslørt som fake, men media har aldri innrømmet eller omtalt dette meg bekjent.

 

Her er en av de mange Virginia-shooting-videoene fra situasjonen (skuespillet) som ble fremsatt som ekte i nyhetene og fortsatt ikke er ærklært som juks. Det var så dårlig utført (pinlig) at sånt glemmer man helst.....   Finnes mange gråtevideoer av kjæresten og andre....og naturligvis er det pro-guncontroll med en gang).

<youtube vid>

 

 

Du sier at folk blir drept på ordntlig for så å kritisere det elendig skuespillet...

 

Enten er du schizofren og har fått for deg ting, dette er ikke vondt ment men slik du skriver er ett typisk tegn på det, jeg hadde nemlig selv en kompis som fikk diagnosen og først da skjønte vi at alle disse konspirasjonene vi trodde han løy om faktisk var galskap. Ingenting kunne motbevise teoriene hans, uansett om beviset imot dem var aldri så håndfast og bekreftet. Hvis ingen diagnose så er du en konspirasjonsteoretiker ala Alex Jones som er opptatt av å krydre en ofte kjedelig virkelighet med litt ekstra action. Greit nok, men akkurat som at en ateisk gjennomskuer en religiøs, så gjennomskuer vi også dine politisk motiverte løgner. Finn på noe annet du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du sier at folk blir drept på ordntlig for så å kritisere det elendig skuespillet...

 

Enten er du schizofren og har fått for deg ting, dette er ikke vondt ment men slik du skriver er ett typisk tegn på det, jeg hadde nemlig selv en kompis som fikk diagnosen og først da skjønte vi at alle disse konspirasjonene vi trodde han løy om faktisk var galskap. Ingenting kunne motbevise teoriene hans, uansett om beviset imot dem var aldri så håndfast og bekreftet. Hvis ingen diagnose så er du en konspirasjonsteoretiker ala Alex Jones som er opptatt av å krydre en ofte kjedelig virkelighet med litt ekstra action. Greit nok, men akkurat som at en ateisk gjennomskuer en religiøs, så gjennomskuer vi også dine politisk motiverte løgner. Finn på noe annet du.

 

 

 

Jeg sier at det kan være hendelser som ikke har drepte. Det kan også være hendelser hvor noen blir drept, men ikke av den patsyen som blir fremstilt som den skyldige - opplest og vedtatt - fordi media sier det, men nekter å forteller hele sannheten.

 

Om du ikke klarer å se at det det forferdelig mye juks rundt disse hendelsene, så kan ikke jeg hjelpe deg, for videoer, intervjuer og forsnakkelser - samt at det har vært pågående øvelser kan ikke ignoreres selv om media gjør det.

Lenke til kommentar

 

Tror deg ikke.

Enten er du også lurt eller så bløffer du selv.

Da kanskje du forteller hvilke av barna det er snakk om?

 

En hver som bruker 10 timer på Sandy Hook er nødt til å oppdage hvor falsk den hendelsen er.

Når du stoler på ingen andre enn seg sjølv og er villig til å tro at hundrevis av typiske familier greier å holde kjeft så blir det umulig å overbevise deg noe som helst.

 

Det dummeste er at det ville være mye lettere å manipulere noe få politikere enn å skape False flag ops, særlig når det finnes allerede mye støtte for våpenkontroll.

 

 

 

Jeg skal være den første til å innrømme at det kan være vanskelig å ta inn over seg en versjon som er annerledes enn media sin, men det kommer etter en viss tid når nok info får sunket inn.

Jeg stoler ikke bare på meg selv, for da hadde jeg ikke klart å rekke over alt som viser lureriet. Da måtte jeg selv egenhendig reist rundt og sanket bevis og info. Det er nok folk som ikke kjøper dette lureriet lenger og bidrar med reportasjer og undersøkelser, og ikke minst publiserer på tilgjengelige kanaler.

Uten disse hadde man vært sjanseløse mot medias vrengebilder.

 

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Man skal altså ignorere saker og kildene media publiserer, for de er ikke en troverdig kilde, eller en troverdig videreformidler av kilder.

Aksepter youtube og facebook, dette er troverdige kilder hvor personer som ikke lenger vil være med på offentlighetens lureri lager reportasjer og undersøkelser til folket..

 

There is a distinct difference between having an open mind and having a hole in your head from which your brain leaks out.

Var noe James Randi en gang sa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...