AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Hva gjør man om andre sikter til noe en ikke forstår? Hvis jeg spør direkte så bare mumler de noe «greier», eller begynner å prate om noe annet... jeg har sagt jeg vil ha tydelig tale, men det gir de faen i. Anonymous poster hash: b9ace...323 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Hva gjør man om andre sikter til noe en ikke forstår? Hvis jeg spør direkte så bare mumler de noe «greier», eller begynner å prate om noe annet... jeg har sagt jeg vil ha tydelig tale, men det gir de faen i. Anonymous poster hash: b9ace...323 Følelsen du sitter igjen med er nok omtrent den samme lesere av innlegget ditt gjør. Anonymous poster hash: c43e0...2e8 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Rart dette ikke forstås syns jeg... feks hvis noen sier «du finner ut av det», med referanse til feks reparere noe, i tillegg til en mer hinte-referanse om noe helt annet, som jeg vil tippe de mener ligger i kortene eller er elefanten i rommet. Men det er ikke slik jeg kommuniserer. Anonymous poster hash: b9ace...323 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Er ikke nødvendig å opprette nye tråder med samme tema. Nye tråder blir stengt, hold deg til de du allerede har opprettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg