bradox Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Jeg har to subwoofer. Samme type og alt. Når jeg fikk de da testet jeg dem, da var mye bass, men neste gang jeg skulle spille, var det veldig lite bass men subwooferen bevegde seg like masse som før. Endret 14. februar 2018 av bradox Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Du forteller ingenting om plassering, om de er blitt flyttet siden sist? Du forteller heller ikke noe om du har byttet kasse på de, om de er i en bil eller i huset... Du må utdype veldig mye mer før noen klarer å komme med noe fornuftig svar. Endret 14. februar 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
bradox Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) De er på samme plass som før. de er i et hus. De er i samme kasse som før. De står foran en vegg. subwooferene er 15 tommer. Jeg spilte samme sang. Endret 14. februar 2018 av bradox Lenke til kommentar
Rowren Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Har du noen gang tatt ut høyttaler ledningen? Du kan ha kobla den feil så pluss ledning er på feil terminal så di går i motfase. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Koble vekk en av subbene. Får du mer bass da er det nok som Rowren skriver. Edit: Glemte å sjekke datoen. Går ut i fra han har fikset det nå. Endret 13. mai 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
bradox Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Ja jeg klarte å fikse det. Etter noen dager så var det like høyt som før. Så jeg tror det var noe med forsterkeren. Lenke til kommentar
Rowren Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Ok. Da har du en dårlig forsterker med dårlig kontakt enten i loddinger eller brytere. Dette er veldig vanlig å eldre forsterkere. Endret 15. mai 2018 av Rowren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå