trondbue Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Den kommer til enden av loadinge baren når det står "Starter opp..." og så slår den ene harddisken seg av og pcen restarter. Det er ikke på grunn av dette den restarter, har prøvd å nappe ut den som stoppet men pcen restarter uansett. Har den siste uka i tilegg hatt problemer med at når jeg trykker på avslutt i Windows starter den bare på nytt. Fikk ikke slått den av uten å nappe ut ledninga. I tilegg har 3,3 Volten liget på rundt 3 og av og til under det i det siste. Kan det ha noe med dette å gjøre? Noen som vet hva jeg skal prøve på? Har Windows 2000 Professional Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 har du klokka? jeg hadde et boot problem i win xp før, pc'en restarta så fort loading bar var fylt opp (før xp load skjermen) og det kom vist av at jeg klokka for mye. hvorfor veit jeg ikke , men når jeg klokka den ned litt boota xp helt fint. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 prøv å load den siste fungerende konfigurasjonene som ble brukt.. med menyen som du får opp med F8 i oppstarten.. Og du kan jo og loade fail/safe settings i BIOS opplevde dette engang hos en kompis i WinXP og alt funka fint etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå