Borger___ Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Når jeg har en avsender som havner i "uønsket" går jeg inn på mailen og velger "flytt til innboks". Jeg trodde da at den automatisk ble registrert som "ikke spam" slik at fremtidige mailer fra denne avsenderen kommer rett i innbokse, men slik er det ikke. De bare fortsetter å havne i "uønsket. Hvor kan jeg registrere denne avsenderen som en avsender jeg ønsker å motta mail fra, noen som vet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Det skal finnes en knapp som heter "ikke uønsket" mener jeg. I stedet for "flytt til innboks". Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Det skal finnes en knapp som heter "ikke uønsket" mener jeg. I stedet for "flytt til innboks". Mener også at det var slik før, men nå er det iallefall kun 1 option så vidt jeg kan se (flytt til innboks) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg har aldri brukt mac, så det kan hende dette forslaget er urelevant. Men, om du legger avsenderen til i kontaktlisten din, så bør vel e-postprogrammet være smart nok til å forstå at e-poster fra vedkommende ikke er spam. Det fungerer hvertfall fint på diverse andre e-postløsninger jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå