Borger___ Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Når jeg har en avsender som havner i "uønsket" går jeg inn på mailen og velger "flytt til innboks". Jeg trodde da at den automatisk ble registrert som "ikke spam" slik at fremtidige mailer fra denne avsenderen kommer rett i innbokse, men slik er det ikke. De bare fortsetter å havne i "uønsket. Hvor kan jeg registrere denne avsenderen som en avsender jeg ønsker å motta mail fra, noen som vet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Det skal finnes en knapp som heter "ikke uønsket" mener jeg. I stedet for "flytt til innboks". Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Det skal finnes en knapp som heter "ikke uønsket" mener jeg. I stedet for "flytt til innboks". Mener også at det var slik før, men nå er det iallefall kun 1 option så vidt jeg kan se (flytt til innboks) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg har aldri brukt mac, så det kan hende dette forslaget er urelevant. Men, om du legger avsenderen til i kontaktlisten din, så bør vel e-postprogrammet være smart nok til å forstå at e-poster fra vedkommende ikke er spam. Det fungerer hvertfall fint på diverse andre e-postløsninger jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå