AssKicR Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hvis du liker å leke med LEGO komme du te å like dette programmet Eg må bare få si at LEGO eier fyste Her er linken: BlockCAD For mest mulig morro må dere også hente ned LDList Endret 11. desember 2003 av AssKicR Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 heheh.. Jækla stilig! ..hva er den LDList? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) heheh.. Jækla stilig! ..hva er den LDList? Det står på sia Sånn at du kan søke etter extra biter du legger inn eller noe sånn Endret 11. desember 2003 av AssKicR Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 EID EID EID ;D ;D ;D Takk takk AssKiCr, jeg skyller deg en kos *hente alle de gamle legotegningene og bygge som en gal* ;D ;D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Den var kul ja. Hadde eg bare hatt lego..... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dette kaller jeg for LEGO! http://drew.corrupt.net/lp/series1.html Mer her: http://drew.corrupt.net/lp/ Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dette kaller jeg for LEGO! http://drew.corrupt.net/lp/series1.html Mer her: http://drew.corrupt.net/lp/ Jepp now were talking. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg skal leke med LEGO!!!!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg skal leke med LEGO!!!!! Tvilte ikke. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 lite tips: lag en slags gondol fra rommet ditt til kjøkkenet. så kan du få moren din til å sende deg pizza og brus uten å måtte reise deg... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 lite tips: lag en slags gondol fra rommet ditt til kjøkkenet. så kan du få moren din til å sende deg pizza og brus uten å måtte reise deg... For mange svinger... Risikerer at pizzan detter av i svingene.. ellers va det jo en go ide Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 må jo ikke ha helt til kjøkkenet. kan jo bare ha fra døren til sengen/dataen. eventuelt ha et hull i veggen så du slipper å se det stygge trynet til diverse folk som har blitt forfremmet til slavene dine... har dessuten en liggende, hvis jeg fikk noen til å legge ut bildene for meg, så kan jeg gjerne vise hvordan det gjøres... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hadde noe som het legocreator før, det var litt show. Kunne programere hvordan folk skulle gå, å biler kjøre, men først måtte du bygge en by da. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Utrolig tøft! EVIG med Lego! Tenk om vi hadde visst om noe slikt da vi var små. Tusen takk! Endret 19. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Muchas gracias. Dette vart kong rått Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hadde noe som het legocreator før, det var litt show.Kunne programere hvordan folk skulle gå, å biler kjøre, men først måtte du bygge en by da. Dette??? Lego er og blir det mest geniale leketøyet som er oppfunnet Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du virkelig vil bygge Lego på dataen, og har lyst til å gå virkelig nøye til verks så anbefaler jeg MLCAD. BlockCAD er kun for basis-lego. Last ned MLCAD her. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 FETT!! Nå har iallefall jeg noe å gjøre fremover!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå