akelbo Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 EA disker opp med en godbit til PC-spillere.Grøsserspillet Dead Space er gratis denne uken Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Dead space serien er noe av det beste jeg har spillt med eneren som klar favoritt på grunn av skrekkelementene. Nr 2 og 3 var også utrolig gode men bar preg av litt mer fokus på action enn skrekk. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Handlet med meg Dead Space 1 og 2 til 360 fra restekassen hos Power, må vel skaffe meg 3'ern også bare for å ha det komplett til en eller annen gjennomkjøring i 2020+ Endret 14. februar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Dead Space var faktisk det første spill EA ga bort når de bynte å gi bort spill via Origin i 2014, source: https://www.gamespot.com/articles/dead-space-free-on-origin-as-the-first-title-in-ea-s-on-the-house-promotion/1100-6418601/ Meget bra spill, for de som ikke har kjøpt det tidligere eller enda ikke har lagt det til i samlingen så er det absolutt verd å spille. 2rn er min favoritt i serien, men 3rn var også underholdende. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Spilte alle 3 for ikke lenge siden, synes de holder godt enda, ligger høyt opp på min favorittliste!! Foruten at de er en fryd å spille, vil jeg fremheve kvaliteten på surroundmixen av lydsporet. 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Tusen takk )) Hadde nok ikke fått det med meg om jeg ikke hadde sett det her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå