Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) dobbelpost. argh Endret 12. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 en som glir mer inn i helheten, bare to sort piler for eksempel Det er synd men det funker bare i IE. Det er ingenting i veien for å bruke det likevel (bruker det selv), men bare påpeker det.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 en som glir mer inn i helheten, bare to sort piler for eksempel Funker bare i IE allikevel...Blir bare drit i Opera... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er bare nerds og geeks som bruker opera.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er bare nerds og geeks som bruker opera.... ...eller kanskje de som har forstått at det finnes andre alternativer? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er bare nerds og geeks som bruker opera.... ...eller kanskje de som har forstått at det finnes andre alternativer? som sagt geeks og nerds... de fleste bruker det som følger med. husk at datakunnskapene til folk flest begrenser seg stort sett til startknappen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) <!--MELLOMROM--> <!--/MELLOMROM--> <!--BILDETEKST--> Vårt flotte fjell, Uburen <!--/BILDETEKST--> <br> <br> hvis jeg ikke tar helt feil så skal det være en liten å et sted ... en liten, men nokså tydelig feil... Og oivind: det er ikke bare geeks og nerds som bruker opera! skolen min bruker det på noen av maskinene Endret 12. desember 2003 av Jibril2k Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) ....8<--snip--. husk at datakunnskapene til folk flest begrenser seg stort sett til startknappen Og nettop derfor bør man som designer/utvikler etterstrebe å følge standarder som funker for alle. Sådeså. omiro, jeg liker sia di. Endret 12. desember 2003 av Dino_ Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 omiro, jeg liker sia di. Slike ting får en til å ville fortsette Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Her kan dere se feilen jeg får i Opera... HER! Får dere også denne feilen i Opera....Viss ja...Kan det fikses? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her kan dere se feilen jeg får i Opera...HER! Får dere også denne feilen i Opera....Viss ja...Kan det fikses? jeg får ikke noen feil i Opera (7.22).. hvilken versjon har du omiro? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) 7.0 Har bestilt domene folkens! www.ompet.net (ikkje oppe ennå) brukte web10.nu.. EDIT: Skifta til v.7.23 og vips!! Mvh. Ole Martin Endret 13. desember 2003 av omiro Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Perfekt helt til kontakt....Der blir siden utvida... Hva er probbet? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Perfekt helt til kontakt....Der blir siden utvida... Hva er probbet? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Noe dere ville ha forandret på nå? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hvordan ser den ut nå?? Har lagt ut gjestebok osv. Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 syns sida de var meget bra jeg!!! Du har forstått at lite gjør mer. Stilig design og jeg var meget imponert over at siden var midtstil uansett hvordan oppløsning man bruker. Jeg jobber daglig med informasjon på nettet og tipper jeg ser en 100 sider daglig. din tilhører de bedre sider jeg har sett. Jeg råder deg til å ligge unna banner. Faktisk så bra at jeg skal vise denne til en kamerat som skal ha ny webside til et firma. Her har jeg bare godord å si Skulle det være en eneste liten bagatell må det være at når jeg trykker på en link fornyer hele siden seg. du kunne latt rammen være fast og at bare innhold fornyet seg. Hvor mye hadde du tatt for å lage en webside for et enkelmannsforetak? Iframe kan være god ting og bruke her. kode: <iframe name="navnetdubrukersomtarget" height="duvelger" width="duvelger" frameborder="0" align="top/left/right etc"></iframe> Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 innholdet var tynt men det kommer sikkert mere etter tiden. Vel Vel.... jeg synes da ikke det var så tynt med innhold jeg Jeg synes siden var veldig orginal og brukervennlig.. hadde kanskje gjort seg med en annen farge en rød på linkene når man holder musen over. Er flere på forumet her som burde lage sider som dette i stedet for masse gfx (mener da kun de som ikke er noe flinke med gfx osv...) For sider er bedre når de er enkle og brukervennlige enn når de er stygge å se på... Terningkast: Brukervennlighet: 4 Design: 3 (enkelt og ryddig) Innhold: 3+ Orginalitet: 4 har vel ikke så mye annet å si jeg... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja men, det er ikke designet som er det viktigste med denne siden da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå