PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det heter unknown brand, ikke unknown mark (hdd) Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) + Søt side + Enkel og oversiktlig - Muligens litt for enkel, men det er jo smak og behag da. Vil ikke si at det er den beste sida av oss alle her... Men sweeeeeet! Og korfor frames er en uting?? Orker ikkje leite etter URL, men det finst sikkert 1000 sider som forklarer i en LANG tekst alt det negative med frames (og det er en del, til å vere en sånn "bagatell" iallefall).. Frames blir ikke så godt likt pga. ikke alle browsere støtter det fulstendig, og det funker ikke i det heletatt på eldre browsere. I-Frame er enda værre, pga. ikke mange browsere støtter den. Regner med det var I.E.5+ THIS Is tjcombo Endret 12. desember 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ...for ikke å snakke om problemer med å linke til en frames-side. Du kommer hovedsiden uansett.. hvis du da ikke linker til selve frame'en (og da har du jo ikke meny) Men tenker vi legger frames-diskusjonen død her - ingen grunn til å repetere det vi har sagt 10 000 ganger før. Tilbake til siden: Den var oversiktlig og grei, men ganske kjedelig. Det ble litt lite struktur over teksten på forsiden.. Var liksom bare en klump med tekst Dialekt = muntlig, ergo, å skrive dialekt på en hjemmeside er bare vas. Det er en grunn til av vi har skriftspråk her i landet Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ok side det .. synes den ble litt kjedelig jeg da men Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 tja. - var lite grafikk på siden, (uten om tommy og tigern (calvin&hobbes) som jeg regner mer ikke er selvprodusert. så lite grafikk kan være med å gjøre siden mindre spennende. - veldig rent og pent oppsett. lett å finne frem og tilbake. - mulig det ikke passer med en header slik siden er nå, men om det gjøres noe med den i toppen tror jeg det kan bli bra. men en header er ikke nødvendig, men litt (mer) grafikk hadde gjort seg. likte vel egentlig siden, bortsett fra at den var litt kjedelig design messig, bra oppset though. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Så flotte tilbakemeldinger.... Hvordan grafikk mener dere? Mere bilder? ..Jeg synes at designet er stillig jeg , Hvorfor skal alt vere så avansert for tida? Ville ha en side som ikke er helt lik andre sine... Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 med grafikk menes bilder, tegninger, kanskje noen farger. utenom tommy og tigern er jo siden svart/hvit.. du kan gjøre litt mer ut av toppen og bunnen på siden. et annet eksempel på en tilsvarende side er jo gatebiler som også har en topp/bunn med rette streker langs siden. men en grafisk topp og en annen farge i bunnen gjør dette likevel til en mer spennende side.. er ikke så mye som skal til.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Så flotte tilbakemeldinger....Hvordan grafikk mener dere? Mere bilder? ..Jeg synes at designet er stillig jeg , Hvorfor skal alt vere så avansert for tida? Ville ha en side som ikke er helt lik andre sine... Mvh. Ole Martin hvis du vil skille deg ut kan du lage en rosa side med lilla striper... og kanskje noen naken bilder av menn på 65 ++ da skiller du deg ut delux! Men som sagt, du har en sweet side Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Noen spørsmål: 1. Vis jeg skal ha flere linker i menyen....Hva er en bra løysing da? Er ikke plass til mer på samme linje.... 2. (Ikkje spørsmål dette) Jeg har nettopp begynt med stoff, derfor det er så lite... 3. Hadde det vært bedre med scroll??.... (Jeg synes ikke d da ) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Uff, har du begynt med stoff? neida Vel, det kan kanskje bli et problem med at linkene er horisontalt slik, hvis de ikke er faste. Hvis du legger til flere, som du sier, så blir det muligens ikke så bra. Du kunne kanskje funnet på noe mere faste emner i den horisontale menyen, og eventuelt hatt linker samlet vertikalt tilknyttet det emne som en del av siden. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hello omiro ! Har du laget mange sider før ? Vel skal jeg komme med noen komentarer så var første intrykket veldig bra. Du har også greit å overholdt "3 klikks reglen" Men ville kanskje hatt litt mer luft mellom linjene noen steder. Du har også litt lite farger på siden din. Siden desiget er preget av hvit så ville jeg slegt inn litt sterke farger noen steder slik at det blir fint. Ta gjerne å bruk noen av de fargene som er i bildene du bruker eller noen som ligner En annen ting. Det er litt irriterende når selve ramma bytter størrelse etter hvor mye skrift du har under de forskjellige menyene.. Og copyrighten sleng den på nedsiden av ramma Men en bra side alt i alt 7/10 God Jul Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Du kunne kanskje funnet på noe mere faste emner i den horisontale menyen, og eventuelt hatt linker samlet vertikalt tilknyttet det emne som en del av siden. Noen forslag? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Var det da Har ikke tenkt så mye på gjennomføringen og evenuelt hva de faste emnene skulle hete Kan kanskje prøve på et forslag på hvordan den vertikale menyen kunne vært plassert. Ellers blir det opp til deg hvordan du ville løst det, og evenutelt hva de faste emnene bør hete. Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Synes den var fin jeg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Står helt fast på nytt menysystem.... Jeg skal dele opp i kategorier... "Hvordan skal det se ut?" står jeg veldig fast på... Kan dere hjelpe/komme med ideer/lage forslag?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Frames blir ikke så godt likt pga. ikke alle browsere støtter det fulstendig, og det funker ikke i det heletatt på eldre browsere. Skal ikke starte en lang diskusjon om iframes, men er man dyktig nok er det ikke noe problem å gjøre det skikkelig. Om ikke gamle browsere støtter iframes fullt og helt er ikke så farlig. Det var før i tiden det. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Fått inn scroll, bedre nå? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 i så fall bør du forandre scroll Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) i så fall bør du forandre scroll Hvorfor? Hvordan skal jeg ha den da? EDIT: Ser dere den feilen med scrollen på hovedsiden....Det er bare i Opera... Hva er feilen.. EDIT: Bare hos meg Endret 12. desember 2003 av omiro Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 en som glir mer inn i helheten, bare to sort piler for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå