Morromann Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 ser at man ikke kan dele bilder fra google som før. Se på bildet-funksjonen er borte Hva skal jeg gjøre for å se et bilde og kopiere linken nå? Hjelp! Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 jeg ser at det ikke lenger går an å kopiere bilder fra google bilder. eller har jeg kmmet borti noe? alt jeg ser er "besøk" eller "del". Hvordan er "se bildet"-nappen blitt av? hjelp! Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 yes der gikk det! Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Men jeg skønner fortsatt ikke hvor se-bilde-knappen ble av. Har jeg kommet borti innstillinger eller ble det endre fra og med i dag? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Men er det "se bilde"-knapp hos deg på din PC? eller er det bare på min. hva gjorde du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Hva mener du med "se bilde-knapp"? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Det har pleid å være på google picture helt til i kveld. hvor jeg kopierer bildelinken som jeg så poster inn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Ah, på Google. Jeg trodde du mente her på forumet. Jeg får opp "se bilde" som et alternativ på Google fortsatt. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Flere måter å poste bilder på. Må først velge full editor. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Ah, på Google. Jeg trodde du mente her på forumet. Jeg får opp "se bilde" som et alternativ på Google fortsatt. men hvorfor er det forsvunnet hos meg? hva i all verdens land og rike har jeg gjort feil? hjelp! Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Flere måter å poste bilder på. Må først velge full editor. Og hvor finner jeg "full editor"? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Flere måter å poste bilder på. Må først velge full editor. Og hvor finner jeg "full editor"? Nederst på siden ved siden av den sorte post knappen. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Da kan poste url f,eks sånn som dette http://www.neak.no/utdanning/studier/taksering/innfoering-i-taksering/?utm_campaign=studentum.no+-+Norges+Eiendomsakademi+utdanninger&utm_medium=Klikk+fra+studentum.no&utm_source=Grunnleggende+taksering Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Eller en fil du har på datamaskinen Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Baardsen skrev (På 14.2.2018 den 2.10): Eller en fil du har på datamaskinen Endret 29. mai 2020 av Hårek Bildet fjernet, copyright Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Flere måter å poste bilder på. Må først velge full editor. Og hvor finner jeg "full editor"? Nederst på siden ved siden av den sorte post knappen. hvilken sort post knapp? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 ah ok. her inne. jeg mente på google pictures. forstår ikke hvordan jeg kan ha fjernet "se bilde"-knappen og hvordan jeg skal få den tilbake igjen. kanskje jeg må sende google en mail eller noe? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Når du scroller helt ned, rett over den tykke blå streken med prisguide reklame greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå