Rikky Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har en fil som ikke blir lastet ned, har mange brukere som har fila men den vil tydeligvis ikke ned... Det er en av ca 40 .RAR-filer, har fått ned alle de andre, men den siste har bare ligget i download que siden i går... Rart hvis ingen av brukerne som har akkurat den fila ikke har hatt en ledig slot til meg på et døgn... Har en del andre filer også på nedlasting, og det går helt fint. Har også prøvd å justere opp priority på den aktuelle filen, uten resultater. Noen forslag? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fjerne sfv-sjekk, kanskje? Og hvis du har en korrupt fil som du prøver å fortsette på, vil DC nekte plent. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hvordan fjerner jeg sfv-sjekk? Og hvordan finner jeg ut om filen er korrupt? Det er kun lastet ned et par MB av den 50 MB store filen. What do I do? Takk for svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 I Settings/Advanced, fjern haken for 'Enable automatic SFV checking'. Men jeg ville slettet det du allerede har lastet ned, og startet fra scratch, gjerne ved å køe opp filen til en annen mappe elns. Korrupt fil => nein! fra DCl, som sagt. Et par MB er ikke ikke store tapet liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå