AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg er glad i han, men vet han ikke er til å stole på. Kunne levd alene, men med barn med diagnoser, skole og full jobb tenker jeg å beholde han. Uærlig på mye, men trofast. Trenger han i hverdagen. Har syke foreldre, dødene far. Er enebarn. Er jeg slem? Anonymous poster hash: fd9d1...052 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg synes du er mest slem mot deg selv. 8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Siden du spør, er du vel allerede klar over at det ikke er rett å føre ham bak lyset. Vi har alle ansvar og utfordringer å takle. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Leser man kun innlegget uten overskriften, var jeg helt sikker på at du mente hunden din... 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Har sett folk ha langvarige forhold på mindre grunnlag enn det der. Funker det for dere så funker det for dere. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Føler ikke at jeg fører han bak lyset. Hadde han fridd hadde jeg sagt ja. Velger derimot å overse hans uærlighet. Jeg står i ganske mye og han letter min hverdag. Anonymous poster hash: fd9d1...052 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Gratulerer, det du opplever kalles på folkemunne "et forhold". Det er en ordning hvor to mennesker blir enige om å dele hverdag, og hvor hver enkelt part vurderer hvorvidt det de får ut av forholdet er verdt det de putter inn i det. Så lenge du ikke manipulerer ham eller på annen måte "hindrer" ham i å fritt velge om han vil bli eller forlate forholdet, er det ingen andre enn du som kan vurdere hvorvidt du bør bli værende eller ikke. Det høres for meg ut som om du vurderer det dit hen at det er riktig å bli værende, og da er det det. Anonymous poster hash: 9c7f1...a76 3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Det koker vel ned til hvor mye du inderlig elsker ham. Hvis nei (bare glad i ham), kanskje begrepet ytelse-mot-ytelse er fungerende her. Hvis dere da har sex, er det i verste fall prostitusjon. Nei, da er du ikke slem. Du kan få bestemme hvem som kunden. Endret 14. februar 2018 av Skandinav 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Føler ikke at jeg fører han bak lyset. Hadde han fridd hadde jeg sagt ja. Velger derimot å overse hans uærlighet. Jeg står i ganske mye og han letter min hverdag. Anonymous poster hash: fd9d1...052 Jeg ville ikke vært like krass som Skandinav over her. Men hvis forholdet deres bare er en utveksling av tjenester og ikke ville vært levedyktig hvis ikke du ønsket støtte med barn og foreldre i hverdagen, er det å føre ham bak lyset å la ham tro noe annet. Jeg forstår det slik at du mener han (også) er uærlig og bruker det til å rasjonalisere din egen atferd. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg vil jo være med han, men om jeg ikke hadde hatt barna vet jeg ikke om hvor lenge jeg hadde klart hans uærlighet. Anonymous poster hash: fd9d1...052 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå