TettSpaden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei ei vennine av meg har en 700mhz duron på ett msi turbo2 hk, mener jeg har hørt noe om at det er mulig å låse opp multipliern og også gjøre om duron til xp, noen som har noen tips om dette? Takker for svar Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tviler på at det går på en så gammel duron, men det kan hende jeg tar feil! Er forresten ikke de gamle duronene ulåste da? nok en gang, det kan hende jeg tar feil her også! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du får ikke gjort en Duron til en XP uansett, forskjellig kjerne og forsåvidt også arkitektur. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tviler på at det går på en så gammel duron, men det kan hende jeg tar feil! Er forresten ikke de gamle duronene ulåste da? nok en gang, det kan hende jeg tar feil her også! Noen, på langt nær alle... Husker Duron600'en min jeg... gikk på 1320MHz... DET var saker det! Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei ei vennine av meg har en 700mhz duron på ett msi turbo2 hk, mener jeg har hørt noe om at det er mulig å låse opp multipliern og også gjøre om duron til xp, noen som har noen tips om dette? Takker for svar Hvis L1 broene blir bundet sammen (kan hende de er det fra før) så vil multipliern være mulig å stille på hvis hk støtter dette. når det gjelder å gjøre om til xp så gjelder det kun de nye duronene, fra 1,4GHz-> med 266 bus. det eneste man gjør der er å låse opp ekstra cache, men det er ikke sikkert det fungerer. jeg har en xp thornton som egentlig er barton med halvert cache. jeg låste opp den andre halvparten og pc'en ble ustabil som fy. deretter tok jeg bort dette igjen og cpu'en kjører prime stabil igjen. det er rett og slett et sjansespill. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Husker Duron600'en min jeg... gikk på 1320MHz... DET var saker det! Da snakker vi om overklokking da! over 100% overklokking!! Gikk den på luft/vann/faseovergang/flybensin? Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har selv en pIII 650mhz og har klart å klokke den opp til 750 mhz. Det skal gå å tyne ca 100mhz ut av den uten ekstra kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå