Helene Marie Storøy Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 I følge samsung, så e det operatøran som styre nårtid folk får de nye android oppdateringen på telefonan, men i følge Telia som æ har, så kommer det an på samsung. Har heller ikkje fått nåkka enda, så må nok smøre mæ med tolmodighet Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Det tok jo bare 6 mnd fra Google slapp den til Samsung fulgte etter. Må nok vente 6 mnd til før min S7 får noe som helst.Min nordiske S7 fikk sikkerhetsoppdateringene for januar et par uker siden, regner med at oppdateringer fortsetter å komme utover, så noe får jeg i alle fall Endret 13. februar 2018 av mandela Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Er får treg,Android er noe møkk!!! Jaha? For trege til hva? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg vil anbefale OnePlus for de som vil ha en produsent med kjappe oppdateringer. Selv har jeg en 5t som ble oppdatert til Oreo kun to måneder etter lansering. Deres OS er også tilnærmet ren Android. AndroidOne telefoner er, som nevnt, et alternativ, men samtidig er dette billigtelefoner som har litt for lave specker etter min smak. Håper det snart kommer en slik med toppspeck, men tviler på at Google vil tillate det med det første, da de vil konkurrere med Pixel-telefonene. Oneplus 5t har da topp specs den. Kameraet er kanskje ikke helt på høyde med de beste, men heller ikke dårlig. Jeg foretrekker HTC U11 framfor Galaxy S8. HTC er kjappe med oppdateringer og telefonen virker å flyte mye bedre enn S8. I tillegg koster den "bare" 5500 kr nå. Google bestemmer neppe hvordan andre produsenter lager og priser sine telefoner. 2 Lenke til kommentar
Mirsad Dedic Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hvorfor er samsung så seint ute med oreo? Fikk oreo oppdatering på min oneplus 5t for 2 uker siden. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Byttet ut telenorversonen på min telefon med den nordiske. Får oppdateringene 4 -5 uker tidligere nå Lenke til kommentar
Maglil Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hentet den igår og installerte den, men mobilen ble stående og optimalisere apper og restartet ca hvert 5 min. Sto sånn hele natten så ble nødt til å ta en "factory reset" i dag. Trodde den da ville bli stående med ver.7, men etter restore av alle apper og innstillinger kjører den nå Oreo (ver.8) :-) 1 Lenke til kommentar
chrisle Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg har ikke fått noen oppdatering. Sjekket flere ganger. Telefonen er kjøpt via Telia. Lenke til kommentar
Doffen1234 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 "Flaks" at man har Telenor brandet telefon, og må sikkert vente noen måneder til... Stemmer det, har selv telenor.. Må alltid vente mye lengre da.... samme her Lenke til kommentar
ppk Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg har heller ikke fått siste oppdatering. Tenker på det hele tiden at jeg ikke har siste versjon. Får ikke sove. Sjekker hver time om den har kommet ut. Fått livet ødelagt på grunn av dette. Når kommer den?? Må ha den!!! Lenke til kommentar
Roger Håkonsløkken Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Min S8+ fikk oreo i går. Første gang så tidlig som februar . Var i mars/april 7 og 6 tidligere tlf har fått nyeste . Så jeg var overrasket. Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Når kommer den for Note 8? :o Lenke til kommentar
Shelke88 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Sitter her med en "ren" S8, altså ikke fra Telenor eller noe og fortsatt ikke noen oppdatering for meg. Flaut når S9 er rett rundt hjørnet og enda ikke kommet ut med 8.0.. Tror jeg går tilbake til iPhone igjen neste gang. Lenke til kommentar
Per Gunnar L Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Har S8+ og Telnor lastet ned manuelt i går. KAN IKKE SAMSUNG RULLE UT REN ANDROID TIL SINE MOBILER MED EN GANG DET KOMMER NOE NYTT, SÅ KAN DEM HELLER SENDE UT MODIFISERT OS NÅR DEM ER FORNØYD MED DET DEM HAR ENDRET? SÅ KAN SAMSUNG BRUKERE VELGE HVA DEM VIL HA PÅ SINE MOBILER. Endret 13. februar 2018 av Per Gunnar L Lenke til kommentar
Einar-André Dreyer Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Noen som har S8 TEN og som har fått oppdateringen? Jeg får heller ingen oppdatering via OTA. Noen som har prøvd Smart Switch? Lenke til kommentar
CRW7S29M Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Ingen oppdatering her. Har Telenor ? Lenke til kommentar
CRW7S29M Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Byttet ut telenorversonen på min telefon med den nordiske. Får oppdateringene 4 -5 uker tidligere nå Hvordan? Lenke til kommentar
Tore B Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Varsel for Facebook (det lille tallet på appikonet) vises ikke etter oppdatering til Oreo. Forslag til løsning? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Byttet ut telenorversonen på min telefon med den nordiske. Får oppdateringene 4 -5 uker tidligere nå Hvordan? Bare å flashe firmware via Odin Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 "Flaks" at man har Telenor brandet telefon, og må sikkert vente noen måneder til... Har Telenor og fikk den i går Har du bare telenor som operatør, eller har du TEN software? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg