underground Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har ikke handlet så mye fra komplett.no Lurte på om det var mulig å endre ordre når ordre status = plukkliste? hvordan gjør jeg dette. Kan jeg sende en mail til de? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 du må slette orden din og legge inn en ny... Lenke til kommentar
underground Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Bestillte sakene i går og har fått ordrebekreftelse men det går kanskje allikevel Lenke til kommentar
underground Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hvordan sletter jeg ordren på komplett.no Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gå inn på ordren, trykk slett ved hver del du har bestilt. Evt. ring dem imorgen tidlig, har gjort det noen ganger, har gått greit og legge til deler da. Mercury Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det virker kanskje utrolig, men det finnes en side på internett som kan hjelpe deg: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dersom ordrestatus er åpen kan du slette orden og legge inn ny. Står den som plukkliste er den ikke mye å få gjort med uten å ta kontakt med dem pr. mail eller telefon. Men er du rask så pleier det ikke være noe problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå