Petter Lønningen Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Nå vil Misc Games dele sin kjærlighet til havet med spillere over hele verden.INTERVJU: – Det har vært mange våkenetter Lenke til kommentar
Joar Guttormsen Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Utrolig gla for at noen har laget en simulator av dette spennende og undervurderte yrket. Jeg er også hobbyfisker. Men dessverre så følte jeg at han ikke har klart å gjenskape spenningen og følelsen av å være på havet i simulatoren enda. Spenningen med hva vi ser på ekkoloddet, jakten etter akkar på dypt vann. Lete etter fiskestimene. Pilking etter kveite. Nisene som var nysgjerrig og kommer helt inntil båten. Natt og radar navigasjon og de livs farlige grunnene. Farene når det plutselig begynte å blåse opp. Alt det savner jeg i spillet. Savner også hekkbølgene, sjøsprøyten fra bølger som slår mot båten. Og det blikkstille havet ved sjeldne anledninger med midnattssolen i bakgrunnen. Spillet har mye potensiale. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg vil jo også påstå at det kan være interessant å se om dette blir en kommersiell suksess. Det er tross alt smale saker vi snakker om. En mulighet e rat om de får til VR på den kan den treffe en annen målgruppe enn de som spiller til vanlig, og at det kan gi dem et nødvendig løft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå