Smedsrud Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Angir deg om du tar skjermbilde av noens «Historie».Instagram hermer etter Snapchat Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Antar sterk overvekt av mannlige lesere, da ingen kommenterer om instagram... Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Ser ikke hvordan det har så mye og si men.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Antar sterk overvekt av mannlige lesere, da ingen kommenterer om instagram... Mener du at menn ikke bruker Instagram? Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Skjermbilde tar man lett med telefonen. Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Skjermbilde tar man lett med telefonen. Ja, og dette vil da Instagram varsle eier av historien om, akkurat som det gjøres på Snapchat når noen tar et skjermbilde med telefonen. 2 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Morsomt å kalle en som lagrer et bilde for stalker Virker noe overdrevet ...men drar vel klikk med en sånn overskrift antar jeg *host* adblock!..*host* 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Mener du at menn ikke bruker Instagram? Kvinner bruker instagram mer enn menn er jeg sikker på. I alle fall aktivt. De bryr seg også mer om instagram. Ikke vitenskapelig såklart, men det er min erfaring. Jeg synes instagram er ødelagt av alle bots og likes man kan kjøpe. De som allerede er store instagrammere blir større mens nyere sliter med å komme seg opp og bli store kontoer. Endret 18. februar 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det har seg slik at hvis man har et antall bilder, så øker følgere litt etter litt. Og folk som liker bildene kan nok mest være interessert i seg selv og vil ha noe tilbake. Har selv noen store som følger meg og en drøss andre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Mener du at menn ikke bruker Instagram? Kvinner bruker instagram mer enn menn er jeg sikker på. I alle fall aktivt. De bryr seg også mer om instagram. Ikke vitenskapelig såklart, men det er min erfaring. Jeg synes instagram er ødelagt av alle bots og likes man kan kjøpe. De som allerede er store instagrammere blir større mens nyere sliter med å komme seg opp og bli store kontoer. Ja, det finnes helt sikkert statistikk som viser at kvinner er mer aktive på Instagram, noe jeg også tror. Men innlegget jeg svarte på antydet vel mer at Instagram bare er noe kvinner bryr seg om. Det er jo feil når det er et av verdens største sosiale nettverk med over 800 millioner månedlige aktive brukere det er snakk om. Enig i at Instagram har et problem med bots og de større kontoene. Feeden har blitt for dårlig, jeg ser mange bilder om igjen og får veldig ofte poster som er opp til en uke gamle når jeg scroller litt. Før hadde jeg over 2000 følgere og da fikk jeg veldig mange meningsløse kommentarer fra folk som bare skulle øke trafikken inn til sin egen profil. Jo flere kommentarer, jo bedre synlighet. Veldig irriterende at de større profilene vokser fordi de blir spam-magneter. Endret 19. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg