Cipher Panda Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Skal vi gjenta oss selv igjen? Se tilbake på de gamle trådene dine. Hvis ikke du kan hjelpe deg selv, må noen andre bistå deg; helsevesenet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg får hjelp av helsevesenet, men de kan visst ikke bare si det som det er. Fastlegen sier det er paranoide tanker / tvangstanker, psykiatrien bare hinter veldig forsiktig om at det stemmer. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Nå har det nok skjedd en uvikling i saken. Noen har lest her, og det forandrer ryktene. Jeg har sannsynligvis blitt observert av noen. Andre mennesker jeg har vært i kontskt med har fortalt ting om meg. Alt dette gir et nytt bilde av situasjonen, som jeg kan observere om jeg går utendørs. I går observerte jeg at bildet var at jeg var «det» igjen, og ikke bare dum/autist, og jeg merket aggressivt kroppsdpråk fra en som gikk mot meg mens han så seg om før hsn spyttet etter meg. Om jeg går på matbutikken kan jeg overhøre endel av diskursen, men jeg får bare med meg bruddstykker så er ikke helt på linje med de andre, og ingen forteller meg sannheten, bare masse hinting som jeg ikke er god på. Hvorfor skriver jeg dette, vel jeg syns det er urettferdig. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Kontakt psykiatrisk legevakt du. Da får du medisinen din, og en "time out" så du slipper å gå rundt slik. Endret 13. februar 2018 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Dette er temaer du har tatt opp tidligere, det er ingen grunn til å opprette nye tråder. Tråd stenges. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg