AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Ryktene går... og da er det enkelte som ser på en som en man kan ta. Jeg blir kommentert overalt. Jeg bør passe meg for å ikke bli utsatt for vold. Det er en lynsjemobb basert på heksejakt. Noen er ansvarlige for dette, andre enn meg. Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke bare kunne slutte å lyve, var det fordi de trodde jeg ikke tålte sannheten? Eller fordi de er redde? Har helsevesenet egentlig lov/rett til å lyve, var det en manipulering av meg? Jeg vet ikke om noen jeg kan spørre som ikke lyver. Hvis jeg ringer Hjelpetelefonen så sier de det ikke stemmer, men det vet ikke de noe om. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg føler vi mangler store deler av historien. Kan du komme med flere detaljer? Jeg skjønte ikke så mye av hva du ville frem til. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Her var det flere hull enn i siste Broen. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Er vel bare ment som en klage. Det er ikke noe å gjøre noe med. Hva har jeg gjort? Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Er dette ment å være en gåte av typen "hvem er jeg", "hva snakker jeg om" eller noe sånt? I så fall synes jeg den er i overkant vanskelig. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 De som har ødelagt meg, bør gå i seg selv. Men de er sjarmerende. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Det er mange som sier «det er DET». Jeg = «det». Jeg syns ikke dette er rettferdig. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Og i mellomtiden aner vi fremdeles ikke hva dette dreier seg om..... 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Har du hatt mye å gjøre med helsevesenet tilfeldigvis? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg tror det er noen som har spredt falske rykter, kanskje media via snapchat eller lignende. Det har bygd på seg, og nå er jeg en folkefiende. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Høres ut som det er en god idee å ta en pause fra sosiale medier for en stund. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Hvordan kan offentlige tjenestemenn lyve? Er det lovlig? Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Høres ut som det er en god idee å ta en pause fra sosiale medier for en stund. Pause fra alt? Kunne flyttet til utlandet, men det ville kanskje nådd dit og. Klarer uansett ikke bo i utlandet, jeg trenger hjelp. Er vel hjelp der og men, er et annet system. De har lyvet men får vise dem at jeg er klar for sannheten. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Av og til burde man bare slå av alt og ta en god og lang pause. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Det det høres ut som, er at det er på tide du får deg et opphold på DPS og får hjelp med denne paranoide tankegangen din. Anonymous poster hash: 9e4c5...9cb 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Det er ikke paranoid. Antar du er en av dem, og er sarkastisk. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Og i mellomtiden aner vi fremdeles ikke hva dette dreier seg om..... Se Communion med Chris Walken......det er ikke alt man skal vite/forstå heller Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 De er overalt, de har kameraer i stikkontaktene, mikrofoner i veggene. Du har en microchip under huden, som de styrer og har full kontroll på deg. Du er bare en brikke i et kynisk spill. Stemmene er krypterte, hemmelige beskjeder som du ikke skal få vite om. Du blir konstant overvåket og manipulert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Det er ikke paranoid. Antar du er en av dem, og er sarkastisk. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Faktisk er posten hans det beste tipset du har fått så langt. Det høres ut som du har en del og slite med som helsevesenet kanskje kan hjelpe deg med. Sier ikke dette for å være en drittsekk eller noe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Det er ikke paranoid. Antar du er en av dem, og er sarkastisk. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Faktisk er posten hans det beste tipset du har fått så langt. Det høres ut som du har en del og slite med som helsevesenet kanskje kan hjelpe deg med. Sier ikke dette for å være en drittsekk eller noe. Jeg har kontakt med psykiatrien, men får ikke noe særlig ut av dem, eller fastlegen. Anonymous poster hash: 864c3...2cf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg