Moerk Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Kobbvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Bruker kobben å komme inn i vika her siden den heter Kobbvika? Et flott bilde som jeg ikke har noe kritisk å si om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Et i rekken av de mangenydelige landskapsbilder fra deg ! Dette er slik jeg vil at vinteren skal være , men når jeg blar bakover i bildene fra tidligere vintre så er det liten sjanse for det her vest . De store snømengdene på sør og Østlandet , og til og med på Kvamskgen ikke så lagt ra Bergen ligger det mer snø enn normalt . Så dette er nok heller unntakene . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Bruker kobben å komme inn i vika her siden den heter Kobbvika? Et flott bilde som jeg ikke har noe kritisk å si om Ja, det er kobbe i området og jeg har sett den - om ikke akkurat her. Takk for tilbakemeldingen. Jeg ser gjerne at du også er kritisk når det trengs. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Et i rekken av de mangenydelige landskapsbilder fra deg ! Dette er slik jeg vil at vinteren skal være , men når jeg blar bakover i bildene fra tidligere vintre så er det liten sjanse for det her vest . De store snømengdene på sør og Østlandet , og til og med på Kvamskgen ikke så lagt ra Bergen ligger det mer snø enn normalt . Så dette er nok heller unntakene . Alec Takk for at du liker bildene jeg legger ut. Jeg/vi går ofte (nesten daglig når været tillater det) turer i områdene rundt der vi bor. Er været vakkert tar jeg gjerne med et kamera. Det er bilder fra slike turer jeg stort sett legger ut. Vi har hatt strålende og vakre vintre de fire-fem siste årene. Tidligere var været alltid best "sørafør", men nå har dette snudd helt om. Og glade er jo vi. Takk for hyggelig kommentar. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg