rubens Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hei. Har litt problemer med bilen min, og er ikke akkurat en mester mekaniker selv, så jeg håper noen andre her kan hjelpe. Jeg kjører en 2011 Opel Astra og har de siste månedene fått en feilmelding når jeg starter bilen. Først får jeg "venstre posisjonslys feil", så får jeg "høyre posisjonslys feil". Feilmeldingene kan jeg bare trykke bort, og ingenting ser ut til å være galt med bilen heller. Hadde den nylig på service. Etter det stoppet feilmeldingen i 1 - 2 uker, men nå er det tilbake. Har dere noen forslag? Takk Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Du må sjekke lyspærene i baklysene. Det skal være to stk pærer på hver side og det er ikke mulig å se fra utsiden at en av pærene er defekt. Lenke til kommentar
rubens Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Du må sjekke lyspærene i baklysene. Det skal være to stk pærer på hver side og det er ikke mulig å se fra utsiden at en av pærene er defekt. Jeg hørte med mekanikerne som hadde service på bilen, de sa de hadde byttet alle pærene. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Da er det vel allerede en defekt pære på hver side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Er det satt inn riktig type pærer? Eller er det noe LED-greier som lurer overvåkningen av pærene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå