sdn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvordan skifter men denne?? I cs 1.5 var det jo bare å gå inn i regedit, hkey, halflife osv.... Men hvordan/hvor gjør man dette i 1.6? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mekke en ny Steam account og deretter skrive inn cd-key'en på nytt.. :-\ Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Last ned et prog som heter keychanger, husker ikke hvor jeg fant dete, men leit litt, så finner du det nok! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 asso.. afaik så kan man ikke bytte cdkey i 1.6 sånn uten å mekke ny steam account.. for man skriver inn cdkey når man regger seg og bruker accounten første gang og da blir den lagret i en eller annen teit database hos valve/steam.. ikke på din maskin lzm, så hver gang du bruker din steam account, samme hvilken pc du er på, så vil du få samme cdkey/steamid der. iaffal det jeg har fått med meg, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 bruker da dette programmet jeg, og broren min spiller oxo på min pc, med sin egen cd-key! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det fungerer ikke, fordi keyen er lagret i Steam-Acounten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå