eUnaas Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 noen som her kjenskap til G6 FTP?? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hvis du tenker på ftp-server-versjonen så bruker jeg den ja. Syns den er veldig grei å bruke. Lett å konfigurere! Ellers så har du jo Serv-U. Like grei å bruke, men jeg liker G6 bedre. Lenke til kommentar
phudge Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 JA jeg har kjennskap til den. Bruker den selv. Men hvis du lurer på noe, hadde det gjerne vært lurt å ta det med i posten din. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 ja det hadde kanskje vært lurt, hehe. ja! jeg prøver å sette opp en FTP-server! (fikk det fint til!) men etter å ha restertet pc'en så kommer problemene! jeg vet at man får ny IP og slikt... men jeg trur programmet har låst seg på feil IP... eller noe! noen som har noe enkel forklaring på hvordan man kan gjøre det? Lenke til kommentar
house Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 test guild FTP.. søk etter det på google eller.no .. beste ftp server progget jeg har vært borti, krever dog at du har kunnskap om FTP-serving da! Housey Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 01:50, eunaas skrev:ja det hadde kanskje vært lurt, hehe.ja! jeg prøver å sette opp en FTP-server! (fikk det fint til!) men etter å ha restertet pc'en så kommer problemene! jeg vet at man får ny IP og slikt... men jeg trur programmet har låst seg på feil IP... eller noe!noen som har noe enkel forklaring på hvordan man kan gjøre det? Gå til http://www.dns2go.com å skaff deg en simpel adresse som du bruker til ftp servern din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå