Torhild Jansen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Dagens tøffinger. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Ja,disse gir ikke opp så lett. Fint bilde som blir enda finere med grå bakgrunn,, 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Ja,disse gir ikke opp så lett. Fint bilde som blir enda finere med grå bakgrunn,, Takk skal du ha ... glemmer alltid å justere bakgrunnen ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hei, nydelige snøklokker på tur opp, før neste ladning med snø kommer? Jeg mener jeg har sett snøklokker fra deg tidligere, men kunne ikke finne dem igjen. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Hei, nydelige snøklokker på tur opp, før neste ladning med snø kommer? Jeg mener jeg har sett snøklokker fra deg tidligere, men kunne ikke finne dem igjen. Mvh.Oddvar Takker ... har slettet de forrige snøklokkene uten snø ... syntes dette var bedre ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hei, nydelige snøklokker på tur opp, før neste ladning med snø kommer? Jeg mener jeg har sett snøklokker fra deg tidligere, men kunne ikke finne dem igjen. Mvh.Oddvar Takker ... har slettet de forrige snøklokkene uten snø ... syntes dette var bedre ? Synes det å slette bilder som man ikke liker må være unødvendig, det kan være lærerikt for andre at vi ikke kun legger ut de ABSOLUTT beste bildene. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg