Gå til innhold

Virus i win xp


Pyro

Anbefalte innlegg

Først så fikk jeg opp meldinga med at maskinen starter om om 60 sek. Så etter en stund fikk jeg lastet ned oppdateringer fra windows. Men nå har jeg lagt inn Norton 2003 og skulle lissom sikre meg men da finner den 3 virus som programmet ikke kan slette, isolere eller slette. Hva skal jeg gjøre med de filene? det er :

 

Enbiei.exe C:\WINDOWS\system32\enbiei.exe

mslaugh.exe C:\WINDOWS\system32\mslaugh.exe

teekids.exe C:\WINDOWS\system32\teekids.exe

 

skal jeg slette de for hånd eller bare la de være der?

Endret av Pyro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har fått det viruset jeg også. har ikke fått lagt inn norton av enda, skal prøve å få en online virus scan til å ta det, men det er ingen av de som finner det.

 

er det ikke mulig å slette de filene i sikkerhetsmodus? emergency disken til norton tar ikke ntfs virker det som.

 

edit: jeg finner ikke de filene?

 

virus.jpg

Endret av simenn
Lenke til kommentar

Få tak i fixblast.exe og sikkerhets-oppdateringa som fikser MSBlast-greiene. Kople fra nettet og kjør fixblast, og IKKE kople til nettet igjen før du har kjørt sikkerhetsoppdateringa!!!!

 

Den shutdownmeldigna kan du fjerne ven å skrive shutdown -a i "Start - Run -> Cmd" (Tror det var shutdown -a. Uansett så kan du forsinke den ved å holde inne høyre mustast)

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Få tak i fixblast.exe og sikkerhets-oppdateringa som fikser MSBlast-greiene. Kople fra nettet og kjør fixblast, og IKKE kople til nettet igjen før du har kjørt sikkerhetsoppdateringa!!!!

 

Den shutdownmeldigna kan du fjerne ven å skrive shutdown -a i "Start - Run -> Cmd" (Tror det var shutdown -a. Uansett så kan du forsinke den ved å holde inne høyre mustast)

tusen takk! ser ut til at den er grei nå etter litt windows update, må få slengt inn norton nå veldig fort. en tilværelse uten virusprogram er skummel, selv om det bare var sånn i 3 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...