Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Også i Norge.Tusenvis av offentlig eide nettsteder kan ha utvunnet kryptovaluta for kriminelle Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hva om Facebook bestemte seg for å spe på inntektene sine med et slik script... Ser for meg at strømleverandørene måtte springe rundt for å slukke branner overalt. Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hva om Facebook bestemte seg for å spe på inntektene sine med et slik script... Ser for meg at strømleverandørene måtte springe rundt for å slukke branner overalt. Brukerne er sikkert avhengige nok til å tillate det, evt. uvitende nok til å ikke ha peiling på at det skjer Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hva om Facebook bestemte seg for å spe på inntektene sine med et slik script... Ser for meg at strømleverandørene måtte springe rundt for å slukke branner overalt. Brukerne er sikkert avhengige nok til å tillate det, evt. uvitende nok til å ikke ha peiling på at det skjer Jeg kjenner ikke én person lokalt eller globalt som bruker Facebook og samtidig filtrerer ut hvilke av Facebooks javascript-bibliotek som skal kjøre. De som er på nivået "filtrerer javascript: ja" bruker rett og slett ikke Facebook. Men jeg kjenner én person, meg selv, som installerte et anti-cryptocoin plugin til nettleseren som ordner dette for seg/meg. Forhåpentligvis vil slike ting virke (og bli integrert i nettlesere). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå