MS frustrert Skrevet 11. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Begynner å bli irritert på hele win10. Hadde tenkt å lage meg et par ekstra kontoer for pålogging å pc'n slik at jeg kunne kjøre med forholdsvis rene prossesser med egne pålogginger til bilde/videoredigering og musikkinnspilling/miksing siden det er litt ressurskrevende og kan kreve egne instillinger i systemet. Men får ikke til å lage ekstra kontoer, familiemedlemmer går ikke å legge til mens andre brukere skal absolutt ha egne email. Hvorfor kan man ikke bare legge til ekstra bruker slik som på tidligere versjoner. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Begynner å bli irritert på hele win10. Hadde tenkt å lage meg et par ekstra kontoer for pålogging å pc'n slik at jeg kunne kjøre med forholdsvis rene prossesser med egne pålogginger til bilde/videoredigering og musikkinnspilling/miksing siden det er litt ressurskrevende og kan kreve egne instillinger i systemet. Men får ikke til å lage ekstra kontoer, familiemedlemmer går ikke å legge til mens andre brukere skal absolutt ha egne email. Hvorfor kan man ikke bare legge til ekstra bruker slik som på tidligere versjoner. Du kan fortsatt legge til lokale kontoer, M$ har bare gjemt valget bort for å lure deg til å velge å opprette en M$ konto. https://support.microsoft.com/nb-no/help/4026923/windows-create-a-local-user-or-administrator-account-in-windows-10 Lenke til kommentar
MS frustrert Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Brukte den metoden i sted når jeg forsøkte. Prøvde det igjen, men den nekter fortsatt å gå andre veier enn om en microsoftkonto pålogging. Får ikke fullført noe heller uten en jekla mailadresse. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Brukte den metoden i sted når jeg forsøkte. Prøvde det igjen, men den nekter fortsatt å gå andre veier enn om en microsoftkonto pålogging. Får ikke fullført noe heller uten en jekla mailadresse. accounts - family & other people - add someone else to this pc - i don't have this persons sign-in information - add user without microsoft account https://i.imgur.com/98ExfAn.png Lenke til kommentar
MS frustrert Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2018 Takker, fikk til å lage ekstra bruker nå. Men nå gjenstår det å finne ut hvorfor de er identiske med alt så nær som bakgrunnsbildet og et manglende programicon, det programiconet var igrunn det eneste som skulle være med over å den nye brukeren. Hadde igrunn forventet en bortimot tom skjerm. ;/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2018 Når man installerer et program får man av og til et valg om det skal installeres for alle brukere eller bare for den ene. Det er opp til den som lager programmet om det er et slikt valg. PS: Splittet din problemstilling ut i en egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå