AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Folkens For et par kvelder tilbake var jeg med en venn som jeg prøver å flørte med, selv om jeg egentlig ikke er noe spesielt attraktiv.. Uansett satt vi nesten alene på t-bane vognen og jeg fikk en sånn «intens» følelse. Beina mine rørte hennes og vi fikk etter hvert øyekontakt. Jeg kunne se at hun følte seg varm og rødmet litt. Tenkte inni meg at nå har jeg sjansen til å kysse hun. Tenkte «Du lever bare én gang, hva kan gå galt?» Men feige meg droppet det hele før jeg ga hun en venneklem og gikk av tbanen på min stasjon. Føler enda at hun ble skuffet. Skulle jeg bare ha tatt sjansen? Anonymous poster hash: 5ad22...97c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Yes..du burde Spør deg selv vil du leve med å være vennen hennes og "hemmelig" forelsket i henne ? Vell vitende at hun kanskje finner seg en annen og du må sitte på sidelinja? ELLER Ta sjansen..si du liker henne og kyss henne ved neste anledning. Blir du avvist så er det mye bedre med å vite at ( okei..det var ikke ment for å være oss to ) og du kan komme deg videre. Jeg satt altfor lenge på sidelinja med en jeg likte..6 år.. Det var en så stor ødeleggelse for meg iogmed jeg utsatte evt forhold jeg kunne hatt med andre jenter som viste interesse over de årene. Sa at det var nå eller aldri til henne en dag.. Hun var ikke interessert og hadde sett for seg en annen kar. Så det ga meg pushet til å komme meg videre Neste dame jeg da ble god venn med og forelsket meg i fortalte jeg med engang at jeg likte henne og ville være mer en venner.. Nå 5 år senere er vi fortsatt sammen. Det hjelper å gjøre det med engang! Spesielt hvis følelsene ikke er gjensidige.. Det er ikke verdens undergang, ta alt som det kommer iløpet av livet Anonymous poster hash: d51aa...16a Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Ikke gi deg selv for mye juling. Det kommer nok flere muligheter. Uansett er kanskje ikke t-banen det beste stedet å gå for kysset hvis det viser seg at du har mistolket signalene hennes og hun er fullstendig uforberedt på det - og kanskje verre - ikke er interessert. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Du må aldri ha dårlig samvittighet for å bry deg om deg sjøl. Du bør ikke gå fremover med kjærlighet før du føler deg klar. Ta det for det det var, du fikk litt erfaring. Hva ville du gjort annerledes hvis akkurat det samme skjedde igjen? Endret 12. februar 2018 av Taurean Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Tenkte inni meg at nå har jeg sjansen til å kysse hun. Tenkte «Du lever bare én gang, hva kan gå galt?» At du totalt feiltolket situasjonen; hun hadde ikke lyst til å kysse deg og plutselig er du en creepy slask som forgriper deg på kvinner. Hvis du noensinne i framtiden er i tvil om hun vil eller ikke: hun vil ikke. Du vet når dama er mottakelig – enten fordi hun tydelig har signalisert det, eller du har spurt. Anonymous poster hash: 4cbd6...bb5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg skjønner godt du angrer men da har du lært til neste gang du er i en lignende situasjon. Som AB sier over så bør du være særs forsiktig med å gjøre slikt med venner uten å ha en viss formening om at det kommer til å gå bra. Hvis ikke kan du få deg en ganske stygg overraskelse etterpå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hva som er galt med deg? Absolutt ingenting, dette er komplett normal, standard nervøsitet som de fleste opplever i slike situasjoner. Noen ganger overvinner man nervøsiteten, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Føler enda at hun ble skuffet. Skulle jeg bare ha tatt sjansen? Det er nettopp det. Jeg tror oppriktig talt at jenter blir skuffet når vi ikke tør å møte opp som menn og feiger ut. Jeg har skrevet dette før, men skriver det igjen for å motivere andre. Selv hadde jeg mange slike situasjoner både som ungdom og ung voksen, men en dag bestemte jeg meg for at nok er nok og startet å handle i slike og også vanskeligere situasjoner. Det endret livet mitt. Du kommer til å få sjansen igjen. Spørsmålet er hva du gjør da? Still deg selv dette spørsmålet neste gang - Hvis ikke NÅ, NÅR da? Det blir ikke enklere neste gang eller gangen etter heller, så bare gjør det. Og føl at du lever! Selv det å bli avvist er en fantastisk følelse hvis det involverer at du går utenfor komfortsonen din og uttrykker deg selv slik du egentlig har lyst til. Det er langt verre å avvise seg selv gang på gang. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Klin først og spør etterpå. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 #metoo Misset helt sjangsen på å flørte en og flere ganger jeg burde.... Jeg var for nervøs og redd for å bli avvist... Men men.. Har samboer nå da.. Så er jeg ikke stemplet som en overgriper om det var faktisk falske signaler jeg leste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå