Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips som faktisk funker! Sex til å vare

Anbefalte innlegg

Hooyy 

Tenkte å dekke et kjapt tema, effektive tips til å vare lenger under sex

En kjappis har blitt standarden her i huset.. Fruen elsker det, men det har gjort at jeg sikkert psykisk og fysisk kommer kjappere

Før varte det kanskje 10 min før jeg kom

Nå er vi nedi 2-3 min maks

Er ikke en ulempe sånn som det står egentlig, siden jeg bare fortsetter etter 10 sek pause for å ikke få helt spasmer siden det er følsomt, men det er greit noen ganger å ikke komme i henne pga det er såpass mye som kommer og blir igjen et par dager da

Også kommer det de dagene der jeg ønsker ( sikkert fruen også ) at vi skal ta i litt og holde på.

Hun har aldri kommet vaginalt, bare ved stimu av klitoris. Som jeg gjør så å si hver gang slik at hun kommer ( har fått tidligere partnere til å komme vaginalt hver gang.. så her må jeg se meg slått av at fruen ikke klarer å slappe av nok, eller at jeg ikke er god nok for henne ) 

Hun sier selv ofte at hun holder på å tisse på seg og da ber jeg henne kjøre på, her er det fra tidligere erfaring at etter jenta "slapp" løs den følelsen var at hun da kom vaginalt. Her holder altså dama igjen pga frykt og sikkert redd..

Men så blir hun påvirket av at 3 venninner kommer vaginalt flere ganger under sex. Og ønsker å se om det er mulig. Her er det nok bare trening som må til tenker jeg, MEN det ville vært så mye lettere uten at hun kjenner seg full av sperm og at det renner hele tiden

Så jeg spør dere som har prøvd forskjellige metoder... Hva funket for dere?

Har hørt om knipe metoden. Knipe igjen 2-3 minutter par ganger om dagen osv, Her sliter jeg bare med å se hvordan det skal hjelpe? Er jo ikke digg under sexen og holde igjen liksom.. Når dama skriker at du skal kjøre hardere fortere, ber om å bli pult og hvor deilig det er å kjenne "deg"  og stønner ekstremt deilige lyder. Man har jo bare lyst til å fylle hun helt! eller er det bare meg? haha

Kremer osv som må tas på 20 min før akten er så usexy som kondomer... Er ikke det vi ønsker å lete etter når vi er steinkåte begge to og vente på en krem til å funke

Men ja..hva hjelper?

Du kan si jeg skal tenke på andre ting, men det er umulig i mitt tilfelle

Anonymous poster hash: 9f074...dcd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...)

Er ikke en ulempe sånn som det står egentlig, siden jeg bare fortsetter etter 10 sek pause for å ikke få helt spasmer siden det er følsomt, men det er greit noen ganger å ikke komme i henne pga det er såpass mye som kommer og blir igjen et par dager da

(...)

MEN det ville vært så mye lettere uten at hun kjenner seg full av sperm og at det renner hele tiden.

(...)

Her skriver du svaret.

Ikke kom inne i henne den første gangen du kommer.

Lenke til kommentar

Her skriver du svaret.

Ikke kom inne i henne den første gangen du kommer.

Njaaa, men hvor skal jeg ellers komme ^^

Det er ikke hver dag hun ønsker å svelge. Faktisk sjeldent pga mengden som kommer

Og når sexen er så spontan så blir det til at jeg må komme i senga som igjen legger igjen en pøl av "male juices" som ikke er digg å rulle rundt i når man hiver seg rundt

Samtidig med det å vare lenger ville jo hjulpet på hennes nytelse også.. Ikke at man er på randen til å komme også stopper partneren for en liten pause også må man starte på nytt

Anonymous poster hash: 9f074...dcd

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...