NorQuack Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Flott, takk for hjelpen! :-) Satser da på Power sin ASUS. Hvis du har DNB mastercard så får du 20% rabatt på toppen Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Gud og fader for noen, unnskyld fransken, tilbakestående råd. 15-20.000 kr på en laptop for journalskriving og enkel regnskapsføring? Du får kjempemaskiner for under 10.000 kr, og til og med ned mot 5000 kr, for denne typen arbeid. Min bærbare kjøpte jeg for 4-5 år siden, og betalte 4000 kr eller deromkring på tilbud. Det er en i5 cpu, oppgraderte til 8 gb ram og en rask ssd. Den funker utmerket den dag i dag. Til denne typen lett arbeid er noe sånt helt tilstrekkelig. Og i dag får du åpenbart langt bedre maskiner enn da jeg kjøpte min. Endret 15. februar 2018 av bo1e 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Bo1e:Takk for at du sa det jeg har forsøkt å si Man trenger ikke skyte spurv med kanon(i7) når et bra luftgevær (i3) gjør jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå