Emil C. Fredhammer Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Biler i lang lukkertid. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Fint stemningsbilde fra fine Tromsø ? Bilde blir bedre om du kutter 2 / 3 av himmelen ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Ok.Takk for kommentar. Jeg har fått omdiskutert tidligere om at jeg har for mye himmel på fotografiene mine. Tar det til etteretning herved. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Ok.Takk for kommentar. Jeg har fått omdiskutert tidligere om at jeg har for mye himmel på fotografiene mine. Tar det til etteretning herved. Hei igjen Lit merkelig, de fleste bilde blir bedre med kutt av himmel, panorama. Flott vær idag i nordland Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Enig med Leif her. Jeg liker også mye himmel, men da bør den være dekorativ - enten med et spesielt lys eller livaktige skyformasjoner. Ensfarget blå himmel blir gjerne litt kjedelig hvis det blir for mye av den. Har du forsøkt deg på nordlysbilder? Tromsø er jo betegnet som nordlysets Mekka. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Enig med Leif her. Jeg liker også mye himmel, men da bør den være dekorativ - enten med et spesielt lys eller livaktige skyformasjoner. Ensfarget blå himmel blir gjerne litt kjedelig hvis det blir for mye av den. Har du forsøkt deg på nordlysbilder? Tromsø er jo betegnet som nordlysets Mekka. Mvh.Oddvar Joda jeg bruker med en venn som jobber som Overingeinør på Polarinstitutett å fotografere Nordlys i sesongen oktober -april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg