AshtraY Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hay, skal ha beire kjøling slik eg kan klokke litt og ha beire temp. i kabinnettet mitt eg har allerie klokka skjermkortet mitt, eit geforce 3 ti/500 golden edition har klokka P4 CPU'en min , [email protected] ghz Har kun ei kabinnett vifte som "ekstra kjøling" som følgte med chieftec kabinette mitt.. vifta er i døra har maks 450 kr å bruke. Maks ][ porto kommer i tilleg seff.. 2x kabinett vifter? eller ei god P4 kjøle løysning? eller ei av delane? Håper på svar, det haster litt Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøp 4 stk uv reaktive 80mm vifter på microplex , + en viftestyring Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 vil det hjelpe på prosessor kjølinga? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bedre luftgjennomstrømning vil absolutt bedre på resultatet, men Boxed løsningen duger ikke til klokking. Kanskje litt, men med høye temperaturer. Fra Microplex.no SP94: Thermalright CPU-kjøler u/vifte 495,00 - Socket478 + Valgfri vifte etter hørsel 3dfxCool.no Deep Impact 102 NOK 449.00 + valgfri(e) vifte® etter hørsel. Mulighet for to vifter. Ligger under socket seksjonen. (I følge testen på Ocshoot.no så kan den bestilles til P4 også, men jeg ser inget alternativ til dette hos 3dfxcool. Send mail og spør for denne kjøleren er virkelig bra. CNPS 7000A-CU NOK 440.00 Følger med vifter. Ligger også under socket seksjonen for en eller annen grunn. Passer til P4. Hva du går for får pengeboken og hva slags svar du får fra 3dfxcool avgjøre. Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg tatt Deep Impact. Lykke til! Mvh, Bamsefar Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 kva med dette? artic silver kjølepasta - 79 ,- 2x Titan kabinett vifte - 69x2 = 138 ,- termaltech cpu kjølar "spark 7" - 195,- = 412 ,- (porto kommer i tilleg) microplex alt sammen.. er termaltech ein god cpu kjøler i forhald til boxed vifta når den lager minst lyd? er titan kjølerene ok? eller ka seier dokke? og kor mykje lyd lager boxed vifta til p4 2.0 ghz? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 ikkje noken som har det minste peiling? om ikkje dei forslaga mine er bra, so hadde det våre fint om dokke hadde gitt meg beire forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå