Gå til innhold

Piano fra 4sound, rettigheter.


Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte nylig et utstillings- digital piano, (16000 kr, full pris) hos 4sound over disk, og fikk den etter et par dager. Den så fantastisk ut, men når jeg begynte å spille på den merket jeg en ekkel høy klikkelyd, som overdøver pianolyden med mindre jeg skrur over halveis opp på volumet. Jeg prøvde den i butikken, men fikk bare lov til å bruke hodetelefoner der og da, så hørte ikke klikkingen. Jeg returnerte det dagen etterpå, men de mener at klikkelyden er normal, som følge av at det skal ligne på et akustisk piano, (GH3 mekanisme). De ansatte er veldig slitsom å snakke med generelt sett, og jeg vil egentlig bare ha pengene tilbake og bytte butikk. Vet jeg ikke har rettigheter siden jeg kjøpte over disk, men har noen erfaring fra 4sound med slike returer?

Endret av studyboi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver at du har returnert, men du har ikke fått tilbake pengene?

 

Ellers sier vel 4sound sin egen nettside at du kan returnere varer innenfor 14 dager. Om dette kun gjelder på nett vet jeg ikke, men det står iallfall ikke spesifikt at det gjør det. :)

 

Hvilket piano er det forresten?

Lenke til kommentar

Hei! Sitter uten penger og piano nå, skal snakke med de i morgen. Pianomann var isje inne da jeg kom. Er dessverre kun på nett, fikk klar beskjed. Tror nok ikke de vil gi penger tilbake, må evt. bytte i noe annet, men er det slik at jeg kan bytte i noe billigere og få de resterende pengene tilbake tror du? Det er en Yamaha clp 625 PE. Her er video der jeg spiller ved lavere volum:https://youtu.be/kMDSUgVmnf8

Endret av studyboi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...