Leif Olsson Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Skarv i vintersola Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Flott skarv, Leif. Den ser ganske pjuskete ut, fint lys. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Flott skarv, Leif. Den ser ganske pjuskete ut, fint lys. Hei Melvin Takk før hyggelig kommentar. Enig ved at den såg lita puskete ut Idag veldig flott fotolys og håper på slikt til vinterferien, då jeg er fri Mye ørn på øya, så skal jakte på dem med linsa. Var en gråtrost ved jobb på fredagen Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det ser ut som skarven har tenkt å ta med seg både fortøyningsfeste og kjetting. Det er klart at dette må ta på. Flott og skarpt fotokupp du har gjort her. Forsøkte i går å knipse et par ørner som satt i lag på en liten haug. Selv med 720 mm zoom ble avstanden for stor og dessuten - de satt de med ryggen mot meg. Bortkastet arbeid, men kommer nok til å forsøke igjen. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Det ser ut som skarven har tenkt å ta med seg både fortøyningsfeste og kjetting. Det er klart at dette må ta på. Flott og skarpt fotokupp du har gjort her. Forsøkte i går å knipse et par ørner som satt i lag på en liten haug. Selv med 720 mm zoom ble avstanden for stor og dessuten - de satt de med ryggen mot meg. Bortkastet arbeid, men kommer nok til å forsøke igjen. Mvh Oddvar Hei Oddvar Denne skarven likte at bli modell, og bevegde seg før fotografen Ja bara at forsøke igjen og lykke til då Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Veldig skarpt og flott bilde i et nydelig lys! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Veldig skarpt og flott bilde i et nydelig lys! Hello Thanks for nice comments madam Have ben amazing light in recent time and it will continue like this in week. Im free like a bird and go for photo trips than yeh its winter holiday at shool Have a nie week ! With best regards Lajf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg