Gå til innhold

Skarv i vintersola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott skarv, Leif. Den ser ganske pjuskete ut, fint lys. :)

Hei Melvin

Takk før hyggelig kommentar. Enig ved at den såg lita puskete ut  ;) Idag veldig flott fotolys og håper på slikt til vinterferien, då jeg er fri  :) Mye ørn på øya, så skal jakte på dem med linsa. Var en gråtrost ved jobb på fredagen  :) 

Mvh Leif  :cool: 

Lenke til kommentar

Det ser ut som skarven har tenkt å ta med seg både fortøyningsfeste og kjetting. Det er klart at dette må ta på.

Flott og skarpt fotokupp du har gjort her.

Forsøkte i går å knipse et par ørner som satt i lag på en liten haug. Selv med 720 mm zoom ble avstanden for stor og dessuten - de satt de med ryggen mot meg.

Bortkastet arbeid, men kommer nok til å forsøke igjen.

Mvh Oddvar

Lenke til kommentar

Det ser ut som skarven har tenkt å ta med seg både fortøyningsfeste og kjetting. Det er klart at dette må ta på.

Flott og skarpt fotokupp du har gjort her.

Forsøkte i går å knipse et par ørner som satt i lag på en liten haug. Selv med 720 mm zoom ble avstanden for stor og dessuten - de satt de med ryggen mot meg.

Bortkastet arbeid, men kommer nok til å forsøke igjen.

Mvh Oddvar

Hei Oddvar

Denne skarven likte at bli modell, og bevegde seg før fotografen  :) Ja bara at forsøke igjen og lykke til då  :) Takk før hyggelig kommentar  :thumbup: 

Mvh Leif  :cool: 

Lenke til kommentar

Veldig skarpt og flott bilde i et nydelig lys! :)

Hello :) Thanks for nice comments madam :) Have ben amazing light in recent time and it will continue like this in week. Im free like a bird and go for photo trips than  :) yeh its winter holiday at shool  :) 

Have a nie week !

With best regards

Lajf  :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...