MrMidget Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Dette var jo egentlig ganske gode priser!Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg nok kjøpt følgende:Kabinett: Cpu kjølerSkjermHK:PSU Noen som veit om Elkjøp skal åpne andre gaming avdelinger rundt omkring i landet? F.eks i Rogaland Lenke til kommentar
Tommel Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Var inne på Glassmagasinet i går 13.02 16:30-17:00 ca. Jeg fikk kjøpt det siste GTX 1050-kortet og en CPU-kjøler fra Be Quiet!. Det var 2-3 Z370 HK igjen og 4-5 Be Quiet! kjølere igjen, that's it. Han sa det meste ble revet vekk med en gang. Det sto/står på Elkjøp sine sider at de har PSU på Alna, men han kunne ikke garantere det. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Fikk handla meg skjermen https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/AC27XB271HUBM/acer-predator-xb271hu-27-gamingskjerm .Snakket med en selger han sa si navnet i kassen osv, så kommer jeg dit og hun i kassen sier " det blir 7489 kr " da var det å dra tilbake til selgeren og informere han om kampanjer de har, så beklaget han og endret tilbake. Sånn til advarsel for andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå