NorQuack Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hei alle. Siden elkjøp åpner noen nye gaming avdelinger i Oslo så kjører de på med noen kampanjer denne uke. Hva synes dere om dem, er det noen som er verd å gå for? https://www.elkjop.no/cms/gamingavdeling/apning_gaming_avdeling/?scid=Social55321&utm_campaign=2018+-+Elkjøp+-+Uke+7+-+Gaming+store&utm_source=facebook&utm_content=5%3A+Computer&utm_medium=paid_social&utm_id=5a7db9ad93fa1f62d2521c66 Tenkte tenkte og bygge en pc til litt lettere gaming etterhvert, men kanskje noen av delene er verd og kjøpe nå (tenkte på skjerm (predator), hovedkort, kjøler og PSU, kanskje også ram) Tusen takk for eventuelle tilbakemeldinger NorQuack 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Psu skal jeg gå for iallfall. Alltid kjekt med noen av disse. Ellers var det jo greie priser på en del der ja ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Aner ikke, jeg sjekker alltid prisguiden eller prisjakt før jeg velger butikk. Å sjekke butikk først synes jeg er helt baklengs. 3 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Psu skal jeg gå for iallfall. Alltid kjekt med noen av disse. Ellers var det jo greie priser på en del der ja Enig, veldig rimelig pris. Resten er helt OK, spesielt med tanke på at skjermkortprisene har gått opp. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Ikke nettbasert salg da. Man må ta turen innom (Ullevål , Alna eller Glassmagasinet) RM750X til 599,- var jo bra. Laveste pris i prisjakt 1049,- Acer Predator 27´ (IPS versjonen) ril 4999,- er også bra. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Jepp må i butikken. No stress når man kjenner folk ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Ja , tenkte bare at man må understreke at det er «salg lokalt i butikk» . Skjermkort utvalget i ukestilbudet var dog litt dårlig med gtx 1060 som beste. Lurer på om det blir en ny skjerm. Kudos til Elkjøp egentlig med utvalget denne kategori pc deler. Elkjøp som også er greie å ha med å gjøre om garanti/reklamasjons saker og jeg handler like godt der som hos de andre anerkjente store Norske nettbutikkene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Denne tråden lukter snikreklame lang vei.. 4 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Aner ikke, jeg sjekker alltid prisguiden eller prisjakt før jeg velger butikk. Å sjekke butikk først synes jeg er helt baklengs. Jeg er stor fan av dette selv, men plukker de opp kampanjer som kun gjelder for utvalgte varehus? Det trodde ikke jeg. Annonsert PSU: 599,- Prisjakt: 1049,- Annonsert GPU (1060): 2495,- Prisjakt: 3249,- Annonsert skjerm (Predator): 4995,- Prisjakt: 7489,- Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Denne tråden lukter snikreklame lang vei..At forumbrukere deler info om kampanjer og diskuterer disse er ikke noe nytt her på diskusjon. Eller antyder du at OP jobber hos elkjøp ? Endret 11. februar 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Neste gang det er salg hos en el/data-sjappe i Hammerfest så skal jeg lage egen tråd for å varsle hele forumet at de burde vurdere å ta en tur til Hammerfest for å benytte seg av tilbudene.. Som sagt, det lukter snikreklame lang vei.. Jeg aner ikke hvor TS jobber. Endret 11. februar 2018 av Simen1 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Dårlig sammenlikning da Innbyggere Oslo er seksti ganger flere enn Hammerfest og vil således treffe flere forumbrukere. Jeg setter i allefall pris på inlegget (snikreklame eller ei) 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Vel, nå bor ~90% av Norges befolkning utenfor Oslo så relevansen for forumet generelt er ikke skyhøy selv om det ligger i Oslo. Nå vel være lov å sette ting litt på spissen for å minne på Oslofolket at Norge er større enn Oslo. Endret 11. februar 2018 av Simen1 Lenke til kommentar
NorQuack Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Jobber med båter, ikke elektronik. Er lei av min bærbare og ønsker å bygge når jeg får tid og mulighet. (men noen deler kan jo kjøpes når prisen er bra) Bor da i Oslo og regner med det er flere som gjør det, eller ikke så langt unna og kan ha nytte av infoen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Oslofolk har naturligvis førstehånds kjennskap til lokale forhold , befolkning , arbeidsmarket , en oppfatning hvor folk har bosatt seg i forhold til jobb etc Det er ikke nødvendig å gjøre tråden om til en by/hovedstad vs distrikts diskusjon. Elkjøp og liknende kjeder har butikker utsalg på Alna (nordsiden rett ved bygrensa) av åpenbare grunner - godt plassert mtp de som bor i nabokommuner nord for Oslo . Ikea er et et annet eksempel. Med tanke på antallet kjøpere og innbyggertall : Akershus har ca 600 000 og Oslo ca 600 000 . Man kan si det gir et greit kundegrunnlag Så er det vel mange som bor eksempelvis i Østfold, Vestfold, Buskerud som også ofte har ærend i eller nært Oslo enten det er jobb, skole eller venner og familie og kan ta turen innom en av disse lokasjonene. F.eks har Akershus rundt 90 000 inbyggere som pendler til Oslo i jobbforhold . Tilsvarende forhold vil jeg mene man har for lokalisering av kjøpesentra i de andre befolkningskonsentrasjonene i Norge som i Bergen (Hordaland) , Stavanger (Rogaland) og Trondheim (Trøndelag) . Men nok om befolkningstetthet. Responsen var til svar på sammenlikningen med Hammerfest. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Vel, nå bor ~90% av Norges befolkning utenfor Oslo så relevansen for forumet generelt er ikke skyhøy selv om det ligger i Oslo. Nå vel være lov å sette ting litt på spissen for å minne på Oslofolket at Norge er større enn Oslo. https://www.ssb.no/303783/folkemengd-og-areal-etter-kommune-sa-57 Det er ca 666K innbyggere i Oslo, tar du med nærliggende kommuner i Akershus nærmer du deg millionen, riktignok fortsatt mer enn 80% av befolkningen som er uberørt, men en betydelig mengde mennesker likevel. Kanskje tråden burde vært under pris og produktjakt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Jobber med båter, ikke elektronik. Er lei av min bærbare og ønsker å bygge når jeg får tid og mulighet. (men noen deler kan jo kjøpes når prisen er bra) Bor da i Oslo og regner med det er flere som gjør det, eller ikke så langt unna og kan ha nytte av infoen. Åpenbart flere tilbud som er bra der sammenliknet med prisjakt.no (husk også å sjekke pris historikk). Noen jeg synes skiller seg ut : Asus Z370 hovedkort PSU Acer Predator 27’ IPS med gsync Lenke til kommentar
NorQuack Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 www.elkjop.no/cms/asus-cashback/kjop-et-hovedkort-fra-asus-og-fa-penger-igjen/ Både Asus kortet og i7-8700k er jo med på dem kampanjen. Så da skal man jo kunne få ca 450 tilbake også derfra. Altså mam kan få hovedkort og i7-8700k for ca fire tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå