DraZeN Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Eltax sub Denne saken skulle vel få huset til å riste ganske så bra , eneste jeg er ute etter er god bass så da må vel denne være et godt alternativ ? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har hatt erfaring med eltax, og dette er typen av billig subwoofere. Med andre ord, du får det du betaler for. Bytter nå fra Eltax til yamaha sub med 1000 watt. Jeg ville kanskje ha sett på et annet merke enn eltax Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva med selvbygg? Tethis eller Krios, pris og specs, Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Den lager mer enn nok bass den der, rister nok huset ditt og litt til. Det er ikke sånn veldig rumlebass til vanlig bruk, skal litt til før den blir rumlebass. Funker fint til musikk og gir et skikkelig punch på rock, klassisk og hip-hop, men funker dårlig på tekno. Så hvis du ikke er så veldig nøye på hvordan lyder på frekvenser under 100Hz høres ut så kan du fint ha denne subwooferen. Hvis resten av anlegget er godt nok vil ikke subwooferen ødelegge lydbildet på noen måte, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå