AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Av venninnen. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 av venninna? det gjør jo saken rimelig rar og som en tidligere bruker allerede har kommentert. at han i det hele tatt vurderer å gå er rimelig rart syns jeg. at dere har problemer med tilliten er en annen ting. på tide å snakke med typen din! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg stoler 100% på han. Usikker på denne jenta. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 vel dessverre så gir det opplegget mindre og mindre mening. dersom du vil ha mine tanker likevel så er det at dersom du stoler på ham, la han gjøre som han vil. men dersom han faktisk går der sammen med venninna når han ikke er blitt invitert der selv så syns jeg det er rart. beste er alltid å snakke ut om ting en gang man har energi og overskudd så man kan være produktive sammen og finne en god løsning på eventuelle utfordringer man støter på. beste er å ta ting på forskudd og lære mest mulig om hverandre før man slumper ned i problemer som er umulig å komme ut av. bruk tiden fornuftig når dere har kjærestepar tid. snakk om ting som er viktige selv om de ikke nødvendigvis er noe som haster. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det går da vel an å stole på kjæresten og samtidig ikke like at han skal å bryllup med ei som ER interessert i han.. han burde ta med deg eller i det minste spørre om du kan bli med! Litt rart av disse venninnene hans å ikke invitere deg når dere har vært sammen i flere år (men der har jo folk forskjellig syn på ting). Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Ja ok, hvis du stoler 100% på han, så kan det vel gå. Kanskje jeg var litt hard. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det går da vel an å stole på kjæresten og samtidig ikke like at han skal å bryllup med ei som ER interessert i han.. han burde ta med deg eller i det minste spørre om du kan bli med! Litt rart av disse venninnene hans å ikke invitere deg når dere har vært sammen i flere år (men der har jo folk forskjellig syn på ting).Han kan jo ikke ta med seg noen, når han ikke er invitert selv. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Okay, so ho dama er invitert i bryllupet og vil ta med seg typen din som sin +1? Det høyrast litt sært ut for min del. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Han har sin venninnegjeng jeg kjenner ikke de, men familien kjenner jeg. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Hei, så sant at bryllupet ikke skal feires ved et tomansbord, så vil jeg tro at det er MANGE som ikke kjenner hverandre i et bryllupet. Du skal ikke se bort i fra at Presten heller ikke kjenner brudeparet, så dette høres veldig rart ut. Man kan i beste fall gå på ball med venninde, men bryllup er litt mer seriøst da (Skal iallefall være det). Men spørsmålet her er jo om han typen din for det første vil være med. For det andre, så er det om han vil ha deg med. Jeg vet ikke om du kan tvinge han til å ikke gå, men du kan jo alltids råde han til å ikke gå hvis han ikke vil. Nei. Du får spørre han hva han virkelig vil. Dette høres bare teit ut. Når man har en partner og en blir ivitert, så blir naturligvis den andre med. Iallefall når det er så stort som et bryllup. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Er dere kun kjærester og ikke samboere er det egentlig ikke så rart du ikke ble bedt. Hun som han skal dra sammen med er vel en venninne av brudeparet fra før av? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg må bare være nysgjerrig her, du trenger ikke svare heller MEN er det ikke litt rart at du ikke blir introdusert for venninnene hans etter noen år sammen ? hadde stusset selv over dette, Min partner har et par "kompiser" fra barndommen av som vi ser på en fest et par ganger i året. Men hadde min partner blitt invitert til et bryllup uten en +1 Så hadde jeg personlig regnet med at det ikke er så viktig at denne personen som ble invitert er så viktig for brudeparet uansett. Mange unge som gifter seg nå og bare inviterer nære venner uten partnere, HELT forståelig pga høy pris og vil man egentlig assosiere seg med noen som kanskje bare er en kort flørt ? Men som jeg sier.. da er de trolig slik at brudeparet ikke bryr seg om "mannen" din ikke kommer heller Hvis man heller hadde invitert med mulighet for +1. Og mannen din hadde sagt " Ja du er invitert, men du kjenner jo ingen. Så er kanskje ikke så gøy for deg uansett " ( Og du ville da kunne ta valget selv ihvertfall ) Dette er bare logisk for meg egentlig.. Hadde invitert alle med +1 Uavhengig om jeg har møtt en partner eller ikke. Jeg ble litt forfjamset da jeg selv bli invitert til et bryllup til en i familien uten at dama ble invitert..og vi hadde vært sammen i 2 år.. Nå har vi jo unger sammen og jeg forventet egentlig at familiemedlemmet skulle gi muligheten og jeg evt kunne sagt " Nei hun er ikke helt komfortabel med det enda,, men takk ihvertfall! " Tror mange tenker slik at " Uff ja nei vi har ikke møtt vedkommende så da inviterer vi ikke heller " Selv om bryllupet trolig er en av FÅ tilfeller der vi vil være istand til å få møte denne personen, eller bare bli kjent med vedkommende Litt småfrekt å tenke " jaja h*n er bare en liten flørt som ikke er der om 5 år så hvorfor skal vi bruke 2k ekstra på h*n i vårt bryllup Sikkert rart for mange at jeg tenker slik. men nå er ikke jeg noen fan av å holde personer ute pga en såpass liten økonomisk "sperre" Er sjelden snakk om at det vil koste 40k mer fordi man inviterer et par partnere ekstra ^^ Isåfall finn på noe annet med vennene utenfor bryllupet Anonymous poster hash: 53646...912 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 PS: Du sier du stoler på typen 100% men ikke venninna... Det er bare et måte å vri det på at du ikke stoler på han helt heller Det må 2 villige personer for å gjøre noe som det du tenker på. Prøver hun seg og han avviser så er hun nok ikke en venninne lenger etter det heller.. Eller så er bare typen din en dårlig person som vil manipulere deg og ha mest mulige dører åpne tilfelle en splid skal skje kjenner personlig flere gutter som holder på slik med nåværende partnere som de har blitt etablert med og har et liv med, Men som mange damer så liker menn å ha en backup hvis det lar seg gjøre Er jo ikke direkte utroskap å holde noen på benken vet du Anonymous poster hash: 53646...912 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Er bare kjærester ja han sa fra starten at han ville bo alene. Han ville den gang at vi skulle gifte oss, men ombestemt seg. Jeg tror kameraten pratet han vekk fra det. Han viste meg sin facebook i går så han hadde fått chatt fra ei som han sier han ikke har hatt kontakt med på 8 år. Var bare en ? jeg så kan bety hva som helst. Men, hvorfor ikke bare si at de har kontakt? Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Han sier jo at han ikke ser de. Hva skal en svare da? Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Klart jeg stusser. Ei venninne fikk tilfeldig vite om meg da hun ringte han og ba han ut. Hvorfor ikke fortelle? Hun som ba han i bryllupet visste om meg. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Som gift, og dermed noen som har invitert og betalt for et bryllup: Vi inviterte de vi ønsket at skulle bli med i vårt bryllup. Zero fucks given om hva de måtte føle om +1 eller ikke. Det handler altså ikke om gjestenes følelser. De som fikk mulighet til å ha med en ukjent partner var nære venner og familie. Vi forventet at de tok med seriøse partnere, som de så en fremtid med. Dette ble gjort av de som hadde med partner. Ingen under 18 fikk ha med partner. Vi var absolutt ikke interessert i å betale 2000 kr for at fremmede skulle være i vårt bryllup. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Han er ikke ukjent for brudeparet. Og hun som ba han med vil u forhold til han selv. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg mente ukjent som ikke navngitt. Jeg ville blitt litt irritert om en gjest tok med en venn som allerede var i et forhold. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg synes ikke det passer. Hadde sagt nei selv, men liker ikke at de er venner i det hele tatt. Han bestemmer, holder munn jeg. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå