AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Ei venninne gifter seg. En annen venninne vil gå med han. Dette er ei som er intr i han. Greit at de går sammen? Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dufen Skrevet 10. februar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2018 Kun om han bruker sorte sko. 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Det gjør han nok? Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2018 Så lenge det ikke er en åker i nærheten av fest lokalet... Anonymous poster hash: b8a54...21e 12 Lenke til kommentar
K N Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hva er forholdet? Er han broren din? Faren din? Kjæresten din? Samboeren din? Mannen din? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Kjæresten min Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 det gir vel mer mening at du er med ham i bryllupet.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg ble ikke bedt. Dette er hans venninner. Jeg kjenner ikke de. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 nei men du blir jo bedt som hans bedre halvdel. og da vil jo uansett den andre vennina hans være der. hva er egentlig alternativene her? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Hans venninne ville gå med han. Ser ikke annet alternativ enn at han da blir hjemme. Dette er en stor vennegjeng som jeg ikke kjenner. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 da vil jo venninna hans være der uansett. dersom venninna gir deg disse tanker og følelser så er jeg redd det er deg det er noe "galt" med. beste du kan gjøre er å gjøre det slutt og finne ut av dine problemer. dersom det ikke er tillit så er det lite der. altså,problemet er ikke han og venninna, det er deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Hvordan klarer du å vri det? Han sier til meg at hun har bedt han i deres felles venninnes bryllup. Jeg kan da ikke kreve å bli med. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) selvsagt skal du ikke la smålig sjalusi styre din hverdag. her trenger du å jobbe med tankesettet ditt Endret 11. februar 2018 av valen 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Sært at du ikke blir bedt med ham siden dere er kjærester.. Han kan jo si til jenta som inviterer han med at han bare blir med om han får ta med seg deg.. Om jenta som inviterte han med ikke er brudgommen eller i slekt er det jo bare rart... Men nå vet jeg ikke hvor gode kjærester dere er, eller noe noe lignende.. Har hørt mye rart her inne.. "Kjærester fordi de har nusset 2månder siden, vært på kino sammen" etc... 4 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 What? Vanligvis blir man bedt i bryllup med +1. +1 being partneren. Men som kroz sier vet jo ikke vi hvor seriøse dere er. For mitt vedkommende hadde jeg takket nei til en invitasjon hvor samboer ikke var invitert. 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Strengt tatt, om du ikke kan stole mer på typen din enn dette, så bør dere kanskje ta en prat om fremtiden Litt rart du ikke ble med, men ingen grunn til å nekte han å bli med om han vil i bryllup. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Lurer på hva som har skjedd på forumet her. Så utrolig mange som *dømmer* personen som her reagerer fordi hennes kjæreste i det hele tatt antyder at han vil gå med ei annen dame i et bryllup! Bare et par stk som skriver fornuft her. Jeg hadde syntes det ville sendt utrolig rare signaler til alle andre inviterte og involverte om denne fyren kom som invitert gjest til et bryllup, med noen andre som følge enn sin nåværende partner. Jeg har aldri hverken hørt eller lest om noen som har tatt med seg en venn som følge til et hvilket som helst bryllup. Det høres utrolig sært ut, for å si det mildt. Da er det bedre å gå alene! 6 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Mulig jeg misforstår, men er det slik at han ikke er invitert men kan være venninnen sin +1? I så fall synes jeg det er veldig rart om han reiser i bryllupet. De kan jo ikke være så nære når han ikke er invitert, og da ville det vært litt kleint å dukke opp allikevel ( snike seg med). 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Vært kjærester noen år. Som sagt jeg kjenner ikke brudeparet eller denne jenta. Anonymous poster hash: eee8c...721 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Er kjæresten din invitert i bryllupet av brudeparret eller venninna hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå