Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han ble bedt i bryllup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da vil jo venninna hans være der uansett. dersom venninna gir deg disse tanker og følelser så er jeg redd det er deg det er noe "galt" med. beste du kan gjøre er å gjøre det slutt og finne ut av dine problemer. dersom det ikke er tillit så er det lite der. altså,problemet er ikke han og venninna, det er deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sært at du ikke blir bedt med ham siden dere er kjærester.. Han kan jo si til jenta som inviterer han med at han bare blir med om han får ta med seg deg.. Om jenta som inviterte han med ikke er brudgommen eller i slekt er det jo bare rart...

Men nå vet jeg ikke hvor gode kjærester dere er, eller noe noe lignende.. Har hørt mye rart her inne.. "Kjærester fordi de har nusset 2månder siden, vært på kino sammen" etc...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Lurer på hva som har skjedd på forumet her. Så utrolig mange som *dømmer* personen som her reagerer fordi hennes kjæreste i det hele tatt antyder at han vil gå med ei annen dame i et bryllup! Bare et par stk som skriver fornuft her.

Jeg hadde syntes det ville sendt utrolig rare signaler til alle andre inviterte og involverte om denne fyren kom som invitert gjest til et bryllup, med noen andre som følge enn sin nåværende partner. Jeg har aldri hverken hørt eller lest om noen som har tatt med seg en venn som følge til et hvilket som helst bryllup. Det høres utrolig sært ut, for å si det mildt. Da er det bedre å gå alene!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår, men er det slik at han ikke er invitert men kan være venninnen sin +1?

I så fall synes jeg det er veldig rart om han reiser i bryllupet. De kan jo ikke være så nære når han ikke er invitert, og da ville det vært litt kleint å dukke opp allikevel ( snike seg med).

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...