Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Sykkeltur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Nydelig og mektig natur du har foreviget her. Bare se på allle sjatteringene i grønt. Fint komponert forgrunn som bidrar til god dybdefølelse. Det blir sikkert sommer i år også. Det er bare å glede seg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Hei, så ditt alternative forslag til mitt forrige bilde. Jeg synes bredformat passer best til landskapsbilder, men det er jo lov å prøve seg. Til gjengjeld vedlegger jeg herved min variant av ditt bilde av einebusken. Du trenger ikke å kommentere dette. Her dreier det seg vel mest om smak og behag, som det heter, Mvh.Oddvar Endret 11. februar 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Flott natur bilde, og ja snart på tur med sykkel igjen kanske i april måned? God søndag ! Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Nydelig bilde og motiv. Mektig natur dere har . Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Vildt flot billede...det fineste jeg kunne finde i dag..god dybde og meget storslået natur som altid i Norge..så er ham på cyklen ret så lille i landsskabet :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg