lada1 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Var det ikke en flott botsøvelse Giske nå gjennomførte i Orkland Arbeiderparti? Godt politisk håndverk? Han trengte vel ikke hjelp av First House? Kanskje Oslo-fraksjonen i AP undervurderte Giske? Endret 10. februar 2018 av lada1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Imponerende krokodilletårer. Han er en veldig ambisiøs mann så det finnes ingen grenser for hva han er i stand til å gjøre for å oppretteholde sine posisjon. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Lik AP eller ikke, men han kan ende opp som statsministerkandidat. Som den minste av flere onder i AP. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Enda godt Giske la seg flat etter å ha begått dødssynden å forsøke å ha sex med noen. Hvor skal denne verden ende om vi forsøker å ha sex med hverandre? Slikt svineri må vi slå hardt ned på. Forøvrig - rent politisk hadde jeg vært glad om Giske aldri viste seg igjen. Han er en sleip kødd som aldri burde hatt fått noen politisk tillit. Men det har lite med grunnen til at han må krype og beklage nå. Endret 10. februar 2018 av Zork 1 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Giskesaken gir meg assosiasjoner til Columbus og gutta da de kom til andre sida av Atlanteren. De forsto ikke at de ble sett på som guder der de kom. Giske sier at han heller ikke forsto at han ble oppfattet som en gud da han ankom høyt oppe i AP. Spesielt oppfattet jentene han som umenneskelig mektig. En trønder blir jo forvirret av slikt :-) I Trøndelag ble han jo sett på som et helt vanlig menneske. Kanskje litt nede på rangstigen sammenlignet med f.eks. diverse idrettsfolk derfra. Tilsvarende trøndere flest så sliter også jeg med å se på politikere som så mektige at de bare kan knipse for å få seg et nummer med meg :-) Men det er vel slik den autoritære kulturen er? Og da kan en jo forstå at det er behov for "meeto" ("også meg" eller "meg og" ?). Endret 11. februar 2018 av lada1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Klassisk psykopat som er villig til å si og gjøre hva som helst for å komme seg frem i livet. Er mer tvilende til de fanatiske folkene i Trøndelag Arbeiderparti som ser ut til å tilgi hva som helst. Jeg mener hvorfor? Finnes det ikke noen som kan erstatte Giske? Fyren er jo i beste fall middels..ikke mer enn det. Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Klassisk psykopat som er villig til å si og gjøre hva som helst for å komme seg frem i livet. Er mer tvilende til de fanatiske folkene i Trøndelag Arbeiderparti som ser ut til å tilgi hva som helst. Jeg mener hvorfor? Finnes det ikke noen som kan erstatte Giske? Fyren er jo i beste fall middels..ikke mer enn det. Men hva er greia med at Dagbladet er så "biased" mot Giske? Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Giske burde vært kjeppjaget fra alt som heter politikk, og det er en stor SKAM at han ble tatt i mot slik han ble i Trøndelag. Men for all del, slipp han tilbake i ledelsen av Ap så han får rasert partiet enda mer. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Klassisk psykopat som er villig til å si og gjøre hva som helst for å komme seg frem i livet. Er mer tvilende til de fanatiske folkene i Trøndelag Arbeiderparti som ser ut til å tilgi hva som helst. Jeg mener hvorfor? Finnes det ikke noen som kan erstatte Giske? Fyren er jo i beste fall middels..ikke mer enn det. Men hva er greia med at Dagbladet er så "biased" mot Giske? Kan du vise eksempler på dette? At de er mer i mot Giske enn andre aviser? Hvis det stemmer, så kan det være på grunn av at Dagbladet er mer venstrevridd enn andre aviser og på venstresiden er feminisme en viktig kampsak. Samtidig fokuserer nok Dagbladet mer på kvinnelige lesere sammenlignet med Aftenposten for eksempel. Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Klassisk psykopat som er villig til å si og gjøre hva som helst for å komme seg frem i livet. Er mer tvilende til de fanatiske folkene i Trøndelag Arbeiderparti som ser ut til å tilgi hva som helst. Jeg mener hvorfor? Finnes det ikke noen som kan erstatte Giske? Fyren er jo i beste fall middels..ikke mer enn det. Men hva er greia med at Dagbladet er så "biased" mot Giske? Kan du vise eksempler på dette? At de er mer i mot Giske enn andre aviser? Hvis det stemmer, så kan det være på grunn av at Dagbladet er mer venstrevridd enn andre aviser og på venstresiden er feminisme en viktig kampsak. Samtidig fokuserer nok Dagbladet mer på kvinnelige lesere sammenlignet med Aftenposten for eksempel. Er det ikke tydelig at Dagbladet har vært spesielt "biased" mot Giske og for "Oslo-fraksjonen" av AP? Det kan hende at mitt inntrykk av Dagladet i Giske-saken er farget av Marie Simonsen sine innlegg. Så vidt jeg husker (kan ta feil) så fremstilte hun den andre nestlederen i AP som en helt i Giske-saken. Helt uten muligheter for egne interesser i å bli kvitt karriere-konkurrenten Giske. En uskyldighet med vinger og glorie. Og så kvinna da :-) En kan google "marie simonsen dagbladet giske" og en får ganske så "biased" fremstilling. Skikkelig deltagelse i heksejakt :-) Den første Dagblad-reaksjonen på Giske sitt come-back var f.eks. dette som skiller seg fra andre aviser: https://www.dagbladet.no/nyheter/varsler-reagerer-pa-giske-comeback--likestillingspartiet-har-lengre-vei-a-ga-enn-man-skulle-tro/69441435 De andre avisene fremstilte saken som at nå har en burtimot satt punktum for den og en kommer seg videre (der Giske er med). NB: jeg foretrekker fortsatt sofaen fremfor AP :-) Ser på det som noe frosset fra fortiden. Endret 12. februar 2018 av lada1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Klassisk psykopat som er villig til å si og gjøre hva som helst for å komme seg frem i livet. Er mer tvilende til de fanatiske folkene i Trøndelag Arbeiderparti som ser ut til å tilgi hva som helst. Jeg mener hvorfor? Finnes det ikke noen som kan erstatte Giske? Fyren er jo i beste fall middels..ikke mer enn det. Men hva er greia med at Dagbladet er så "biased" mot Giske? Kan du vise eksempler på dette? At de er mer i mot Giske enn andre aviser? Hvis det stemmer, så kan det være på grunn av at Dagbladet er mer venstrevridd enn andre aviser og på venstresiden er feminisme en viktig kampsak. Samtidig fokuserer nok Dagbladet mer på kvinnelige lesere sammenlignet med Aftenposten for eksempel. Er det ikke tydelig at Dagbladet har vært spesielt "biased" mot Giske og for "Oslo-fraksjonen" av AP? Det kan hende at mitt inntrykk av Dagladet i Giske-saken er farget av Marie Simonsen sine innlegg. Så vidt jeg husker (kan ta feil) så fremstilte hun den andre nestlederen i AP som en helt i Giske-saken. Helt uten muligheter for egne interesser i å bli kvitt karriere-konkurrenten Giske. En uskyldighet med vinger og glorie. Og så kvinna da :-) En kan google "marie simonsen dagbladet giske" og en får ganske så "biased" fremstilling. Skikkelig deltagelse i heksejakt :-) Den første Dagblad-reaksjonen på Giske sitt come-back var f.eks. dette som skiller seg fra andre aviser: https://www.dagbladet.no/nyheter/varsler-reagerer-pa-giske-comeback--likestillingspartiet-har-lengre-vei-a-ga-enn-man-skulle-tro/69441435 De andre avisene fremstilte saken som at nå har en burtimot satt punktum for den og en kommer seg videre (der Giske er med). NB: jeg foretrekker fortsatt sofaen fremfor AP :-) Ser på det som noe frosset fra fortiden. Det var nesten rørende å høre Simonsen på dagsnytt atten snakke om hvordan hun trodde at Tajik sine utspill i forbindelse med Giske-saken overhodet ikke handlet om maktkamp og mer eller mindre utelukkende handlet om at hun fulgte sin samvittighet. Personlig liker jeg egentlig Tajik og synes hun virker som en av de dyktigste i partiet, men det fremstår ekstremt naivt å tro at maktkamp overhodet ikke er en del av bildet blant politikere på dette nivået. Samtidig tror jeg det var Hanne Skartveit som i samme program sa noe mer eller mindre likelydende så spørs om ikke dette er et utbredt problem blant "vaktbikkjene". Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Sykmelde seg i seks uker Gro skjegg Krokodilletårer Falsk unnskyldning vipps nye verv i toppen av AP. Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Sykmelde seg i seks uker Gro skjegg Krokodilletårer Falsk unnskyldning vipps nye verv i toppen av AP. Sykmelde seg i seks uker: Ville de fleste (ikke spesielt). Gro skjegg : Smart sjakk-trekk ! (er ikke sikker på om jeg hadde vært like smart selv) Krokodilletårer : Dyd av nødvendighet. Han fikk det til. Falsk unnskyldning : Behøvde han å unnskylde at han prøvde seg på damer? *Jeg* har aldri følt at jeg behøver å unnskylde mine utallige forsøk :-) Ville Giske få poeng dersom han aldri prøvde å sjarmere en dame? Spille evnukk? Jeg ville ikke stole på noen som til de grader prøvde å "spille" en rolle. Men altså: en falsk unnskyldning var vel en nødvendig øvelse for å ta brodden av dette "påtatte" Oslo-AP :-) "Manndomsprøven" der er vel at en skal mestre å opptre som en politisk korrekt robot? vipps nye verv i toppen av AP. : Yess! Han fikk det til ! Terningkast 5 fra meg. :-) Endret 12. februar 2018 av lada1 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hele Giske saken er jo bare piss. Hva faen er det som feiler samfunnet når vi lager en stor sak ut av tull som dette? Det er jo bare helt hinsides latterlig. Om en stor politisk kvinne hadde gjort det samme, hadde det ikke vært en fjært som hadde brydd seg. Også alle disse patetiske jentebarnene som står fram som offer? Hva i all verden er det som går gjennom hodene på disse? DU ER IKKE ETT OFFER fordi en gammel mann prøvde seg på deg. Hadde han tvunget seg på deg eller voldtatt deg, da hadde saken stilt seg helt annerledes. Men dette er jo piss fra A til Å. Er samfunnet helt cucked? Patetisk mentalitet og dobbel standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå