Juggel Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Merket tidligere idag at hunden plutselig begynte å halte på høyre forlabb. Han går også å piper litt. Jeg kan ta på beinet og bøye smått på det som jeg vil uten at han viser tegn til smerte. Men med en gang han begynner å gå halter han. I går ble jeg påkjørt bakfra i lav hastighet, og jeg antar at det må ha skjedd noe med beinet da. Men han haltet ikke i går kveld og gjorde heller ikke noe ut av seg når vi ble påkjørt. Bevegelighet osv var helt normalt. Hvis dette er årsaken er det jo rart at han begynte å halte på dagen i dag. Ellers har vi vært utenfor huset i dag i ganske høy snø da han var på do. Her må han jo ta sats for å komme seg fremover så mulig han har strukket noe? Noe galt er det i alle fall og jeg lurer på hvor akutt dette er. Nå er det helg og det er ikke flust av veterinærer som kan kontaktes i området hvor jeg bor. Han piper og det er selvfølgelig ikke noe trivelig å høre på. Er dette noe dere ville ventet med en dag eller to for å gått til veterinær med? Det er en Schafervalp på 5 mnd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Å la en hund lide så lenge er ikke noe du bør satse på. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Ta det rolig frem til i morgen så tar du hvalpen med til dyrlegen, en liten sjekk og et par hundre kroner og du vet hva som feiler hunden. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Ta det rolig frem til i morgen så tar du hvalpen med til dyrlegen, en liten sjekk og et par hundre kroner og du vet hva som feiler hunden. Enig i dette! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Var hos veterinær i dag. I og med at det ikke var tegn til smerte når ho bøyde og brakk på benet/labben hans ble det ikke tatt røntgen, da det mest sannsynelig ikke er brudd/knekt. Han fikk smertestillende så får vi bare se om det går over. Veterinær mente det muligens kunne være voksesmerter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå