Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2018 Jeg har 1 mac mini som jeg har ved TVen hjemme og 1 som jeg bruker på jobb. På Tv macen har jeg 2 brukere, en som skal være min egen og en for alle i huset . TV brukeren skal kun ha tilgang til noen få apper/nettsteder (altibox for alle, netflix, hbo nordic etc etc) Problemet er at så snart jeg logger inn med apple ID (for å laste ned apper etc) så kommer alt av Favoritt sider i safari, epost, sms varsling, inlogging til mail, facebook etc etc, . Det samme gjelder også jobb pcen som flere en meg skal ha tilgang til. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Hei, Du trenger ikkje være logget inn på Apple ID for å benytte appene. Last ned de du trenger og logg ut. Alternativt kan du opprette en ny Apple ID, kun for bruk til TV, og legge denne inn i din "familie" via funksjonen Familiedeling. Da kan du dele Apper, videoer og alt annet du har kjøpt/lastet ned. Dine Safari- og andre innlogginger blir ikkje delt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå