AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 vil barbering med maskin gi kviser? klarer ikke forstå dette helt en ting også når jeg bruker pinset fpr å fjerne håret som er utenfor "grensa" får jeg kviser- Finnes et bedre alternativt enn å barbere disse hårene? Anonymous poster hash: 66fcc...cc2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 "grensa"? Ja, jeg får ihvertfall kviser av barbering med maskin såvidt jeg husker. Jeg bruker nå bare barberskum og barberhøvler fra gillette. Det går lettere å barbere med høvel hvis du dusjer først, kan hende det hjelper mot kviser med maskinbarbering også. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Høres nesten ut som det er irritert hårsekk du får og ikke kviser men vanskelig å si, uansett skal ikke barbering med maskin irritere like mye så jeg vil tro du ikke får disse "kvisene" Lenke til kommentar
prettyboy1995 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) har samme problem stort sett... Endret 10. februar 2018 av prettyboy1995 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Høres nesten ut som det er irritert hårsekk du får og ikke kviser men vanskelig å si, uansett skal ikke barbering med maskin irritere like mye så jeg vil tro du ikke får disse "kvisene" muligens men hele greia er jo at jeg får disse "kvisene" etter at jeg bruker pinsett. Jeg er virkelig ikke sikke rpå hvordan skal jeg fjerne disse hårene ? jeg vil ikke bruke maskin... vil bruk av tråd vær et bedre alternativ? Anonymous poster hash: 66fcc...cc2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Høres nesten ut som det er irritert hårsekk du får og ikke kviser men vanskelig å si, uansett skal ikke barbering med maskin irritere like mye så jeg vil tro du ikke får disse "kvisene" muligens men hele greia er jo at jeg får disse "kvisene" etter at jeg bruker pinsett. Jeg er virkelig ikke sikke rpå hvordan skal jeg fjerne disse hårene ? jeg vil ikke bruke maskin... vil bruk av tråd vær et bedre alternativ? Anonymous poster hash: 66fcc...cc2 Hvorfor bruker du pinsett?, da drar du jo ut håret med hårsekken. Da blir det store porer helt til håret gror ut igjen, når det først vokser ut igjen så vokser det under huden og du får kviser eller inngrodd hår. La det være igjen noen millimeter etter barbering, hvis du ikke vil ha skjeggvekst må du ty til hormonbehandling. Anonymous poster hash: c76e8...27b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 " La det være igjen noen millimeter etter barbering" Hva mener du med det? Anonymous poster hash: 66fcc...cc2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Har brukt maskin det meste av livet, og aldri hatt problemer med kviser.Hvordan man vasker seg i trynet, rengjør maskinen og hva man bruker av aftershave og annet vas påvirker også resultatet. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Menn skal ha skjegg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Grundig vask både før og etter barbering er alfa omega uansett hvordan man barberer. Med maskin må denne også renses godt mellom hver gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Menn skal ha skjeggIkke alle kler det 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Menn skal ha skjeggIkke alle kler det Og ikke alle har skjeggvekst heller. Lite ser mer sjuskete ut enn noen som går rundt med et tynt, pistrete skjegg som aller helst skulle ha vært barbert bort. Anonymous poster hash: 932c8...62a 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Alle menn kler skjegg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Men ikke alle har skjeggvekst nok til å gro et ordentlig et. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå