Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vil barbering av skjegget med maskin gi kviser?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres nesten ut som det er irritert hårsekk du får og ikke kviser men vanskelig å si, uansett skal ikke barbering med maskin irritere like mye så jeg vil tro du ikke får disse "kvisene"

muligens

men hele greia er jo at jeg får disse "kvisene" etter at jeg bruker pinsett. Jeg er virkelig ikke sikke rpå hvordan skal jeg fjerne disse hårene ? jeg vil ikke bruke maskin...

vil bruk av tråd vær et bedre alternativ?

Anonymous poster hash: 66fcc...cc2

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som det er irritert hårsekk du får og ikke kviser men vanskelig å si, uansett skal ikke barbering med maskin irritere like mye så jeg vil tro du ikke får disse "kvisene"

muligens

men hele greia er jo at jeg får disse "kvisene" etter at jeg bruker pinsett. Jeg er virkelig ikke sikke rpå hvordan skal jeg fjerne disse hårene ? jeg vil ikke bruke maskin...

vil bruk av tråd vær et bedre alternativ?

Anonymous poster hash: 66fcc...cc2

Hvorfor bruker du pinsett?, da drar du jo ut håret med hårsekken. Da blir det store porer helt til håret gror ut igjen, når det først vokser ut igjen så vokser det under huden og du får kviser eller inngrodd hår. La det være igjen noen millimeter etter barbering, hvis du ikke vil ha skjeggvekst må du ty til hormonbehandling.

Anonymous poster hash: c76e8...27b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...