AfterGlow Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Raskest selgende Capcom-spillet noensinne, og nå kommer oppdateringer.Monster Hunter: World har blitt en knallsuksess Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Monster Hunter stiller med flere solide titler, men har i stor grad vært utilgjengelig for det vestlige mainstream markedet grunnet de til dels upopulære platformene det har blitt lansert på.Satsingen på Xbox One, Playstation 4 og etterhvert PC er kanskje det lureste Capcom har gjort de siste årene, noe salgstallene klart demonstrerer.For øvrig er MHW et solid Monster Hunter spill selv om det mangler variasjon i våpenmodeller og fiender (tenker DLC'er vil fikse på det, til enkeltes store ergelse).Med 150+ timer klokket inn allerede uten å helt ha kommet til endgame ser jeg for meg at dette fort kan bli den mest spilte titlen i mitt bibliotek etterhvert.Må forsåvidt også få ut litt misnøye rundt historedelen av spillet som inneholder cutscenes man ikke kan hoppe over i det hele tatt. Å lage seg en ny karakter dersom man er misfornøyd med navn og kjønn, eller rett og slett bare for å grinde etter nytt utstyr kan fort bli en smertefull opplevelse. Endret 10. februar 2018 av Simen M Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Tror jeg har 50+ timer i spillet og det er alltid sånn at jeg gleder meg til å logge inn. Det er ingenting i spillet som ikke er artig.Er ingen grinding av småe creatures, du bare går etter heftige bosser hele tiden og det er fantastisk morro. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Håper dette overbeviser dem til å oversette Switch versjonen av MH Generations. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Det som spilles mest om dagen her. Er vel kun 15 timer inn i spillet og lærer fortsatt nye ting hver gang jeg logger inn. Redd for at det kommer bli hundrevis av timer før jeg sier meg fornøyd. Grindingen i spillet føles meningsfullt og er underholdende. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå