Moerk Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Fra vår tur langs etter veien igår. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Helt nydelig! Litt uheldig med trekvistene som sniker seg med på høyrekanten kanskje? Her kunne du også laget en kvadratiskvariant med vegen i sentrum, det tror jeg kan bli fint det også. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Skarp og kjempe klar bilde, utrolig fine farger også. :-) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Hei, jeg legger inn en ny versjon hvor jeg i hui og hast har forsøkt klone bort treet til høyre. Skulle egentlig ha hele busken med i bildet men det ble litt uskarpt i ytterkanten bl.a. pga sollys osv. Har lyst til å få med fjeltoppene til høyre og dermed ble det slik det ble. Fordelen med panoramabilder er at du får et mer helhetlig inntrykk av landskapet. Når du kommer hjem og monterer bildene sammen blir du ofte overrasket over det du ser. Du trenger jo ikke fiksere for å se det hele (som du jo må gjøre når du er live). Bildet er tatt med mitt Panasonic tz80 lommekamera, som jeg er godt fornøyd med. Takk til både Helene og Jimmy for omtalene. Skal kommentere andres bilder senere i dag. Først skal jeg på dagens trimtur - uten kamera. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Flott natur i nordland Mvh Leif Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Vakkert vinterbilde med eller uten kvister på høyrekanten. mvh Keshav Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Her er min versjon av ditt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg