Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hengehue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 iPhone kjøper men vel ikke for kameraet sin del, eller? Synd at lukkertiden er så treg at stilken brakk før du rakk å ta bildet.... ert,ert. Dette er ikke det beste bildet du har tatt (oppfatt det som skryt av majoriteten av dine andre bilder). Håper dere snart får tilbake sol og blå himmel. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 iPhone kjøper men vel ikke for kameraet sin del, eller? Synd at lukkertiden er så treg at stilken brakk før du rakk å ta bildet.... ert,ert. Dette er ikke det beste bildet du har tatt (oppfatt det som skryt av majoriteten av dine andre bilder). Håper dere snart får tilbake sol og blå himmel. Mvh.Oddvar Hehe..nei alle bilder kan ikke være mitt beste. Prøver bare å variere litt hva jeg legger ut. iPhone kjøper man fordi man hadde iPhone fra før. Skal man bruke telefonen til kamera, så kjøper man nok en Samsung. Jeg håper også på sol og blå himmel igjen snart. Uansett så er det deilig med litt lengre dager nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg