SupremeX Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 se her.. På dette bildet ser dere at det mangler både systeminfo linja helt nederst og både X og prosesser og alt.. Hva gjør jeg for å få dette tilbake? Og her ser dere en melding som kommer hver gang jeg logger på: hvordan får jeg bort dette? Printeren min er installert og det kan skrives ut og allting.. PS: Windows er rart... Lenke til kommentar
rwu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 har du lekt deg med customize-programmer for windows, som windowsblinds eller noe? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 har du lekt deg med customize-programmer for windows, som windowsblinds eller noe? Tydeligvis. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Kan du fjerne de forbanna vinduene som er åpne så vi får se bakgrunnen din Det er noe rart ja, prøv windows update å sjekk det du har av drivere. Endret 11. desember 2003 av IceCool Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det første bilde viser taskbaren i compact mode. Det er bare å dobbeltklikke på den så blir den normal igjen Og det at Windows ønsker drivere til printeren, kan du deaktivere i enhetsbehandling. Gå inn i enhetsbehandlingen og deaktiver enheten du ikke øsnker skal installeres.. Tror det skal fungere Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Og det at Windows ønsker drivere til printeren, kan du deaktivere i enhetsbehandling. Gå inn i enhetsbehandlingen og deaktiver enheten du ikke øsnker skal installeres.. Tror det skal fungere Du tror ikke at han vil få problemer med den priteren som allerede er installert da? Jaja, det skader vel ikke å prøve. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 har du lekt deg med customize-programmer for windows, som windowsblinds eller noe? øhhm.. StyleXP... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Kan du fjerne de forbanna vinduene som er åpne så vi får se bakgrunnen din hehe.. ja du kan jo få den hvis du vil ha da.. Har forresten ordnet problemene.. Takk for hjelpen Endret 11. desember 2003 av SupremeX Lenke til kommentar
rwu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 har du lekt deg med customize-programmer for windows, som windowsblinds eller noe? øhhm.. StyleXP... ja der kan du se... tilpass gjerne windows selv, men ikke bruk programmer til det! tipper SupermeX har lært leksa si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå