Øystein H Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg har opplevd flere ganger at når jeg åpner opp www.diskusjon.no så er jeg allerede innlogget med en merkelig brukerkonto og ikke med min egen konto. I dag var jeg innlogget med brukerkonto "A5402W91" i stedet for min egen brukerkonto. Det oppdaget jeg etter jeg hadde skrevet et innlegg. Jeg logget meg ut og inn for å fortsette som meg. Det er kanskje en feil i systemet med håndtering av Cookies. Har hatt dette problemet i over 6 måneder og på 2 forskjellige MacBook. Benytter Safari som webleser. Noen andre som har opplevd det samme ? Det er ingen andre brukere av min MacBook. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hei Øystein, Jeg sender deg en melding, så tar vi det derfra Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Hei Øystein, Jeg sender deg en melding, så tar vi det derfra OK. Jeg skrev en ny melding under "Teknisk tilbakemelding" og så at den også kom med feil bruker. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå