...... Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Har ikke spilt spill på mobilen på sikkert 3-4 år med unntak av sjakk og ørlite Wordfeud. Har tydeligvis en helg fremfor meg uten en pøkk å underholde meg med utenom mobilen så lurer på om det finnes noen gode spill? Har spilt Monument Valley og likte det godt! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hører om mange som er hekta på Lineage II på mobil, kanskje noe å bli oppslukt i? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Har ikke spilt spill på mobilen på sikkert 3-4 år med unntak av sjakk og ørlite Wordfeud. Har tydeligvis en helg fremfor meg uten en pøkk å underholde meg med utenom mobilen så lurer på om det finnes noen gode spill? Har spilt Monument Valley og likte det godt! Det kom en oppfølger til Monument Valley i fjor. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Takk! Prøver Hearthstone og MV2 først. Trodde oppfølgeren bare var på iPhone men den er visst på Android også. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Super Mario Run? Football Manager Mobile? Jeg har disse to (eneste spillene jeg har, heh), og de har gitt valuta for pengene. De koster litt da, men det er gode spill du kan holde på med en evighet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Runna (hehe) Super Mario Run på dama sin tlf da det kom ut. Bryr meg ikke så mye om fotball dessverre, men gode tips. Smått begynt på Monument Valley 2. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Spørsmålet er egentlig hvordan type spill du ønsker på mobilen? Gode mobil spill eller gode spill. Finnes overaskende mye bra gamle pc spill til android. Her er en liten liste. Minecraft Sonic the hedgehog Tomb Raider 1 og 2 Baldurs Gate 1 og 2 Icewind Dale Carmageddon Max Payne Trials Frontier World of tanks Blitz Another world The Last Express Imperium Galactica 2 Terraria World of Goo Broken Sword Final fantasy (flere av de) Ports of call Grand Theft Auto III, San Andreas world of tanks blit og trials frontier er eneste "mobil" spill på min liste, men fortjener å være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå